پیام مهم سرمربی جدید دورتموند به مونیخ؛ ترزیچ پس از تمرین روز اول از کسب جام گفت!

پیام مهم سرمربی جدید دورتموند به مونیخ؛ ترزیچ پس از تمرین روز اول از کسب جام گفت!

پایگاه خبری فوتبالی - تقریبا دو ماه از اخراج مارکو روزه از سرمربی‌گری بروسیا دورتموند می‌گذرد و ادین ترزیچ به عنوان سرمربی رسمی زنبورها جانشین او شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، ادین ترزیچ در اولین مصاحبه رسمی خود پس از تمرین پیش فصل درباره مسائل مختلف این تیم آلمانی صحبت کرده که در ادامه می‌خوانید:

"ما از دوشنبه گذشته با هم بودیم و قبل از آن، تقریبا یک ماه تمام با هر یک از آن‌ها صحبت‌های زیادی داشتم. وقتی دوباره به زمین بازگردیم و توپ را در زیر پای خود احساس کنیم، حس فوق‌العاده‌ای خواهد بود."

ترزیچ در مورد اهداف مرحله اول آماده‌سازی:

"مثل همیشه پایه را می‌گذاریم و می‌دانید که در این فصل با یک مکث در ماه نوامبر، کار سختی در پیش داریم. چند روز دیگر در حالت مسابقه باید باشیم. ما از هر روز در ماه‌های جولای و آگوست برای آماده شدن برای بازی‌ها استفاده می‌کنیم."

ترزیچ در مورد بازگشت به نقش سرمربی و تمرین در مقابل ۱۳۰۰ هوادار:

"احساس عالی؛ این روز برای من خاص بود. اما یک روز خاص‌تر برای ماتو مورآ بود و همه ما فوق‌العاده خوشحالیم که او بازگشته است. این داستان یک شادی بزرگ است. او در بیمارستان بود، سپس یک مرحله از توان‌بخشی وجود داشت و امروز بالاخره در زمین هستیم."

ترزیچ در مورد تعهد به خوشحال کردن هواداران، شاید با بردن جام حذفی:

"تعهد یک کلمه جدی است. من آن را مسئولیت می‌نامم. ما می‌خواهیم هواداران را خوشحال کنیم و به طور منظم در برنامه خود با پیروزی در مسابقات و ما می‌خواهیم روزی در خصوص قهرمانی، موفقیت بزرگی را جشن بگیریم. تلاش خوبی است اما امروز در مورد آن‌چه که فقط در ماه می سال آینده اتفاق می‌افتد، صحبت نمی‌کنم. ما باید پایه و اساس را بگذاریم و روی خیلی چیزها کار کنیم. کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد."

ترزیچ در مورد آینده یوسف موکوکو:

"در این تمرین او در کنار تیم در زمین بود. او عملکرد فوق‌العاده‌ای در بروسیا دورتموند داشت و ما مطمئنا مشتاق ادامه کار او هستیم."

ترزیچ در مورد سبک بازی‌ای که می‌خواهد ارائه دهد:

"اول از همه ما می‌خواهیم فوتبال خوب ببینیم و راه‌های مختلفی برای رسیدن به آن وجود دارد. من معتقدم فوتبال ورزش بازیکنان است. ما تلاش خواهیم کرد. برای به دست آوردن بهترین‌ها از بازیکنان تا هر چه قدرت داریم را به میدان بیاوریم؛ نقاط قوت آن‌ها را به میدان بیاوریم و نقاط ضعف خود را پنهان و برطرف کنیم. همه ایده‌های خوبی دارند اما آن‌چه مهم است، این است که چگونه در کارهای روزانه اجرا می‌شود. ما می‌خواهیم برای همه موقعیت‌های بازی آماده باشیم."

ترزیچ در مورد این‌که چگونه تعداد پاس‌های از دست رفته را کاهش می‌دهد:

"در طول هفته روی نقاط ضعف خود کار می‌کنیم و در روز بازی سعی می‌کنیم آن‌ها را پنهان کنیم تا اصلا به نقطه مورد نظر نرسند و به چشم نیایند. چندین نکته وجود دارد که باید در آن‌ها بهتر شویم."

9404