نیش مجدد زنبورهای آلمان بر تن هلندی‌ها؛ پدیده 18 ساله آژاکس هم به دورتموند پیوست

نیش مجدد زنبورهای آلمان بر تن هلندی‌ها؛ پدیده 18 ساله آژاکس هم به دورتموند پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - انتقال پرنس آنینگ سرانجام رسمی شد و این بازیکن هجده ساله آژاکس آمستردام هلند با قراردادی چهار ساله راهی وستفالن شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه آلمانی Ruhr Nachrichten، به نظر می‌رسد که سباستین هالر، مهاجم ملی‌پوش و ساحل‌عاجی سابق آژاکس آمستردام که اخیرا به باشگاه بروسیا دورتموند ملحق شده، تنها بازیکنی نیست که از باشگاه هلندی به جمع زنبورهای زردپوش خواهد پیوست و پرنس آنینگ هجده ساله نیز در شرف انتقال به تیم آلمانی بروسیا دورتموند می‌باشد.

مسئولان باشگاه بروسیا دورتموند آلمان به دنبال خرید و به خدمت گرفتن یک استعداد جوان دیگر می‌باشند. همان طور که خبرنگار رسانه 'Ruhr Nachrichten' در گزارش خود خبر می‌دهد، انتقال پرنس آنینگ از تیم هلندی آژاکس به باشگاه بروسیا دورتموند آلمان قریب‌الوقوع است. بر همین اساس، مدافع کناری سمت چپ و هجده ساله باشگاه آژاکس آمستردام در چند روز گذشته به همراه مشاورش این انتقال را نهایی کرده و فقط تایید رسمی آن باقی مانده که این بازیکن نیز در انتظار آن است.

به نقل از خبرنگار رسانه آلمانی Ruhr Nachrichten، مذاکرات طولانی و دشوار بین مقامات و مدیران باشگاه بروسیا دورتموند آلمان و آژاکس آمستردام هلند پیش از نهایی شدن این انتقال انجام شده است؛ چون تیم هلندی به دنبال تمدید قرارداد پرنس آنینگ بود.

مدیران باشگاه بروسیا دورتموند آلمان از فصل زمستان به شدت برای جذب این مدافع چپ جوان تلاش کرده است. در بروسیا دورتموند، پرنس آنینگ در ابتدا برای تیم رده سنی زیر بیست و سه سال حضور خواهد داشت. پرنس آنینگ متولد شهر آمستردام هلند است و از سال 2012 میلادی در تیم رده سنی جوانان باشگاه هلندی آژاکس حضور داشته و هشت بار نیز در تیم رده سنی زیر هجده سال هلند بازی کرده است.

9404