ستاره آلمانی زنبورها به دنبال ترک دورتموند و بازی در انگلیس

ستاره آلمانی زنبورها به دنبال ترک دورتموند و بازی در انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که یولیان برانت از بازی در جمع بازیکنان و نفرات باشگاه زردپوشان بروسیا دورتموند آلمان چندان راضی نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر بیلد چاپ کشور آلمان، بر اساس شنیده‌ها از فوتبال آلمان، یولیان برانت قصد ترک باشگاه بروسیا دورتموند را ندارد. هافبک ملی‌پوش بروسیا دورتموند چندی پیش در مصاحبه‌ای با رسانه WAZ اعلام کرد که در حال حاضر قصد ترک تیم زردپوش آلمانی را ندارد و بازی در بروسیا دورتموند به او اشتیاق می‌دهد.

حالا خبرنگار نشریه معتبر بیلد اما در گزارش اخیر خود، خبر دیگری را منتشر می‌کند. بنا بر گزارش خبرنگار این نشریه، پدر یولیان و دیگر نماینده‌های این بازیکن به دنبال گزینه‌های جدید برای او هستند. به گفته خبرنگار نشریه آلمانی بیلد، یولیان برانت برای رقابت‌های فصل بعدی هنوز برنامه مشخصی ندارد و در صورتی که نماینده‌هایش تیم بهتری پیدا کنند، شاید وستفالن را ترک کند.

بر اساس ادعای خبرنگار نشریه بیلد، یولیان برانت بازی در خارج از کشور آلمان و ترجیحا در فوتبال کشور انگلستان را ترجیح می‌دهد. خبرنگار نشریه بیلد می‌گوید که یولیان برانت نمی‌خواهد به تیم دیگری در آلمان بپیوندد.

طبق این گزارش، به نظر می‌رسد که مدیریت باشگاه بروسیا دورتموند آلمان برای فروش یولیان برانت بیست و شش ساله مبلغی در حدود رقم پانزده تا بیست میلیون یورو درخواست کند. هافبک سابق بایرلورکوزن در سال ۲۰۱۹ میلادی با مبلغی معادل با رقم بیست و پنج میلیون یورو به وستفالن آمده بود. قرارداد این بازیکن و ستاره جوان آلمانی با مقامات زنبورها تا سال ۲۰۲۴ میلادی اعتبار دارد.

9404