سران زنبورها به دنبال حفظ هافبک کردتبار آلمانی در این تیم

سران زنبورها به دنبال حفظ هافبک کردتبار آلمانی در این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - به جز بحث خرید و فروش، مدیریت باشگاه بروسیا دورتموند آلمان به دنبال حفظ بخشی از تیم موجود می‌باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر بیلد چاپ کشور آلمان، یکی از بازیکن‌هایی که قرار است طولانی مدت‌تر در بروسیا دورتموند آلمان و در جمع نفرات حاضر در وستفالن باقی بماند، محمود داهود خواهد بود.

مدیران و مسئولان باشگاه بروسیا دورتموند آلمان در بیشتر بخش‌های تیم خود برای رقابت‌های فصل آینده بوندس‌لیگا تحول ایجاد کرده‌اند. صالح اوزجان بیست و چهار ساله برای خط هافبک قرارداد امضا کرد. اکسل ویتسل سی و سه ساله این باشگاه زردپوش را ترک کرده و امره جان بیست و هشت ساله ممکن است به دنبال آن خروج از جمع زنبورهای آلمانی باشد؛ اما از سوی دیگر، بر اساس آخرین گزارش‌ها از منابع خبری در آلمان، گفته می‌شود که محمود داهود هم‌چنان نقش مهی را در تیم تحت رهبری ادین ترزیچ برای مسابقات فصل آینده بوندس‌لیگا و رقابت با بایرن مونیخی‌ها ایفا می‌کند.

طبق این گزارش از خبرنگار نشریه معتبر و آلمانی بیلد، تلاش مقامات و مدیران باشگاه بروسیا دورتموند برای تمدید قرارداد این بازیکن بیست و شش ساله دوباره از سر گرفته خواهد شد و بر همین اساس، گفته می‌شود که با توجه به تغییر صندلی سرمربی‌گری، محمود داهود دو بار در ابتدا پیشنهاد تمدید طولانی‌مدت قرارداد فی مابین خود و زنبورها را رد کرده است؛ اما داهود نیز زیر نظر مارکو روزه نقش مهمی در این تیم داشت ولی به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کتف مجبور شد شرکت و حضور در آخرین مسابقات فصل را از دست بدهد. در رقابت‌های فصل آینده بوندس‌لیگا، این بازیکن راست پا می‌خواهد دوباره به جایگاه مهمی در ترکیب تیم زردپوش بروسیا دورتموند آلمان دست پیدا کند.

9404