اسطوره زنبورها در انتظار قهرمانی دورتموند در فصل آینده: واقع‌بینانه است

اسطوره زنبورها در انتظار قهرمانی دورتموند در فصل آینده: واقع‌بینانه است

پایگاه خبری فوتبالی - ماتیاس سامر انتظارات کسانی که فصل آینده از بروسیا دورتموند توقع قهرمانی دارند را واقع بینانه می‌داند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از Sächsische Zeitung، ماتیاس سامر امیدوار است که بروسیا دورتموند در راه قهرمانی بوندس‌لیگا با بایرن مونیخ رقابت کند. سامر در مصاحبه با خبرنگار رسانه Sächsische Zeitung، در مورد انتظاراتی که از بروسیا دورتموند در فصل آینده وجود دارد و نقل و انتقالات این باشگاه صحبت کرده است. سامر در مورد انتظارات قهرمانی از دورتموند در فصل آینده گفت: "من فکر می‌کنم که انتظارات از بروسیا دورتموند واقع‌بینانه هستند. وقتی این تعریف و تمجید‌ها از شما وجود داشته باشد، باید به رتبه اول دست پیدا کنید."

ادین ترزیچ و سباستین کئل به عنوان سرمربی و مدیر ورزشی جدید بروسیا دورتموند، همراه با یکدیگر در مورد گزینه‌های نقل و انتقالاتی زنبورهای زردپوش آلمانی تصمیم می‌گیرند. آن‌ها با نقل و انتقالاتی که تاکنون انجام داده‌اند، توانستند با کسب نایب قهرمانی بوندس‌لیگا، انگیزه تازه‌ای در تیم تزریق کنند. سامر در مورد همکاری بین این دو نفر گفت: "با این ترکیب مدیریتی جدید و نقل و انتقالاتی که تاکنون با کمک آن‌ها انجام داده‌ایم، امیدوارم که بتوانیم تیم را تقویت کنیم و به راه و روش پیشین بروسیا دورتموند بازگردیم."

ماتیاس سامر انتظار دارد که خرید‌های جدید بروسیا دورتموند، باعث بهبود ذهنیت درون این باشگاه شوند. سامر در این‌باره گفت: "ما باید در روز‌های بدمان نیز بتوانیم پیروز مسابقات شویم. بروسیا دورتموند اخیرا این سطح از ثبات و پایداری بالا را از خود نشان نداده است. اگر ما بهتر شویم، در کنار لایپزیش، بایرلورکوزن و احتمالا یک گزینه شگفتی‌ساز دیگر، یک رقیب بزرگ برای بایرن مونیخ در مسیر کسب عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا خواهیم بود."

9404