آگزبورگ 2-0 دورتموند؛ زنبورها تار و مار شدند!

آگزبورگ 2-0 دورتموند؛ زنبورها تار و مار شدند!

خبرگزاری فوتبالی - در هفته‌ی دوم بوندسلیگا، دورتموند در زمین آگزبورگ به مصاف این تیم رفت و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد تا هفته‌ی دوم را با شکست پشت سر گذاشته باشد. دورتموند که هفته‌ی اول بوندسلیگا را با پیروزی مقتدرانه سه بر صفر مقابل مونشن گلادباخ پشت سر گذاشته بود. اکنون در هفته‌ی دوم شکست خورد تا شروع خوبی در این فصل نداشته باشد.

به گزارش فوتبالی، دورتموند که به عنوان تیمی که ممکن است در این فصل از لیگ آلمان بتواند گوی رقابت را از بایرن مونیخ برباید شناخته می‌شد، اکنون با این شکست و از دست دادن سه امتیاز نشان داد که هنوز فاصله‌ی زیادی تا رقابت با بایرن مونیخ دارد. دورتموند در هر دو نیمه در این بازی گل خورد. گل اول این بازی توسط  فیلیکس اودوخای در دقیقه 40 به ثمر رسید و نیمه اول با پیروزی یک بر صفر آگزبورگ خاتمه یافت اما این پایان کار نبود. در نیمه دوم و در دقیقه 54‌ دانیل کالیگیوری گل دوم آگزبورگ را به ثمر رساند تا کار زنبور ها برای جبران نتیجه بسیار سخت شود و دیگر نتوانند کاری کنند. ورود مارکو رویس در دقیقه 60 هم به کمک زنبور ها نیامد و آن ها تار و مار شدند.

در این بازی، هالند هم خنثی شده بود عملکرد درخشانی نداشت. باید دید که عملکرد دورتموند در ادامه‌ی بوندسلیگا به چه شکلی پیش خواهد رفت.

1470