واکنش ستاره آلمانی دورتموند به ابتلای هم‌تیمی‌اش به بیماری سرطان

واکنش ستاره آلمانی دورتموند به ابتلای هم‌تیمی‌اش به بیماری سرطان

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف ورزشی در کشور آلمان به ویژه رسانه‌های نزدیک به دورتموند، هنوز مشخص نیست که بروسیا دورتموند تا چه زمانی باید بدون سباستین هالر کار کند اما با این حال یولیان برانت خوش‌بین است که غیبت این مهاجم حتی در صورت طولانی‌مدت بودن نیز جبران خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، انتظار می‌رفت که سباستین هالر، مهاجم تیم ملی فوتبال ساحل عاج و ستاره سابق خط حمله باشگاه آژاکس آمستردام هلند جای خالی ارلینگ هالند، مهاجم ملی‌پوش و نروژی بروسیا دورتموند را که به باشگاه منچستر سیتی انگلستان ملحق شده است، در این تیم آلمانی به خوبی پر کند. اما تنها چند روز بعد از انتقال این مهاجم گلزن از آژاکس آمستردام به بروسیا دورتموند مشخص شد که این بازیکن به نوعی سرطان مبتلاست و باید مراحل درمانی بیماری خود را آغاز کند. با این اوصاف، مشخص نیست که زنبورهای وستفالنی باید تا چه زمانی بدون حضور خرید جدید تیم خود از تیم هلندی آژاکس آمستردام در مسابقات مختلف کار کنند.

اگر چه آخرین پست این بازیکن که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود، نشانه‌های مثبتی در خود داشت، ولی هنوز زمان دقیقی برای بازگشت این ستاره سابق آژاکس آمستردام هلند به میادین رقابت‌ها نمی‌توان در نظر گرفت.

طبق این گزارش و بر همین اساس، سوال جدی‌ای که وجود دارد، این است که آیا مدیران و مسئولان باشگاه بروسیا دورتموند آلمان جایگزینی را برلی سباستین هالر در نظر دارند؟ هانس یواخیم واتسکه، از مدیران ارشد باشگاه بروسیا دورتموند آلمان در واکنش به شایعات منتشر شده، از همه رسانه‌ها و اهالی و علاقه‌مندان به فوتبال و هواداران تیمش درخواست صبر کرد.

در همین ارتباط اما یولیان برانت، ستاره ملی‌پوش و آلمانی زنبورهای وستفالنی به این موضوع خوش‌بین است که مقامات و مدیران باشگاه بروسیا دورتموند سرانجام راه‌حل مناسبی برای این مشکل پیدا کنند و در این ارتباط چنین می‌گوید: "من نگرانی خاصی ندارم. البته نقشی هم در تصمیم‌گیری‌های سباستین کهل به عنوان مدیر ورزشی باشگاه بروسیا دورتموند ندارم؛ اما در هر صورت، راه‌حلی پیدا می‌کنیم. چه با بازیکن‌ها، چه با یوسوفا موکوکو."

البته یولیان برانت معتقد است که اولویت با سلامتی سباستین هالر می‌باشد و می‌گوید: "البته اولویت در ابتدا باید بهبودی هر چه سریع‌تر سباستین هالر باشد."

9404