ستاره پرتغالی همچنان مشتریان خارجی دارد؛ سری‌آ مقصد مدافع زنبورها؟

ستاره پرتغالی همچنان مشتریان خارجی دارد؛ سری‌آ مقصد مدافع زنبورها؟

پایگاه خبری فوتبالی - آیا رافائل گوریرو به دنبال ترک بروسیا دورتموند است؟ گفته می‌شود که یک باشگاه بزرگ به این بازیکن پرتغالی علاقه دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اسکای اسپورتس برنامه‌ریزی ٢فصل در بروسیا دورتموند به طور تقریبی کامل شده بود. اما به دلیل غیبت سباستین هالر، بروسیا دورتموند انرژی بیشتری برای خط حمله خود خواهد داشت. همان‌طور که کارستن کرامر، در روز پنجشنبه (28 ژوئیه) به خبرنگار رسانه اسکای اسپورتس گفت آن‌ها به 

در مورد رافائل گوئریرو (قرارداد تا تابستان 2023) شرایط به نظر روشن است. گفته می‌شد که دورتموند آماده است تا پرتغالی را کنار بگذارد. با این حال، این بازیکن بیست و هشت ساله علاقه‌ای به ترک باشگاه نداشت. اما آیا یک باشگاه بزرگ می‌تواند نظر او را تغییر دهد؟ طبق گزارش سایت ایتالیایی calciomercatoweb.it به نظر یوونتوس به گوئریرو علاقه‌مند است. گفته می‌شود که ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس از دفاع چپ خود ناراضی است و می‌خواهد خط دفاعی متزلزل را با مدافع بروسیا دورتموند تثبیت کند. اگر یوونتوس بخواهد رافائل گوئریرو را به خدمت بگیرد، باید مبلغی در حدود بیست و پنج میلیون یورو پرداخت کنند.

اما قبل از این‌که یوونتوس به بروسیا دورتموند نزدیک شود، این باشگاه باید شرایط لوکا پلگرینی را روشن کند. در سوی دیگر بروسیا دورتموند علاقه‌مند به جذب دیوید رائوم بود. اما مدافع هوفنهایم به لایپزیش ملحق شده است. از این رو شاید شرایط برای بازی رافائل گوئریرو بیشتر فراهم باشد.

9404