تفاوت بزرگ بایرن‌مونیخ و دورتموند از نظر مدافع زنبورها

تفاوت بزرگ بایرن‌مونیخ و دورتموند از نظر مدافع زنبورها

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع سابق بایرن مونیخ درباره عملکرد درخشان هم تيمی های کنونی اش در دورتموند صحبت می‌ کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه آلمانی DAZN، دیشب در جریان بازی‌ های هفته پنجم بوندسلیگا، بروسیا دورتموند با نتیجه چهار بر دو از سد یونیون برلین گذشت. طبق این گزارش، متس هوملس که به تازگی به ترکیب بروسیا دورتموند اضافه شده، از خط دفاعی تیمش راضی نیست و درباره این بازی چنین صحبت می‌ کند:

"ما کاری می‌ کنیم که رقیبان قوی‌ تر شوند! این شک و تردید ما در بازی است که حریف را به بازی بر می‌ گرداند. این مشکل دفاعی را بیش از ۲ سال است که داریم و برای حل آن به مشکل خورده‌ ایم. امیدوارم در بازی‌ های بعدی بهتر شویم. در حال حاضر فقط به فرایبورگ باخته‌ ایم و در سوپرکاپ یک شکست داشته‌ ایم. می‌ خواهیم امتیازات خود را افزایش دهیم و در لیگ قهرمانان اروپا شروع کاملی داشته باشیم."

مدافع ۳۲ ساله دورتموند ادامه می‌ دهد:

"اگر می‌ خواهید یک تفاوت بزرگ بین بایرن مونیخ و ما را بدانید، باید این گونه بگویم: بایرن مونیخ ۱۱ بازیکن دارد که ۹۰ دقیقه تلاش می‌ کنند و فقط به موفقیت می‌ اندیشند. در تمام طول بازی چنین است."

مدافع سابق بایرن مونیخ از هم‌ تیمی‌ های خود تمجید هم می‌ کند:

"هالند در ۱۵ سال آینده قطعا جزو سه مهاجم برتر دنیا خواهد شد! بلینگهام پخته ترین ۱۸ ساله‌ ای است که تا کنون دیده‌ ام و مهم تر از همه او یک رهبر است. قطعا آینده او عالی خواهد بود."

9404