توضیحات مدیر دورتموند درباره فروش ستاره جوان و ملی‌پوش آلمانی زنبورها

توضیحات مدیر دورتموند درباره فروش ستاره جوان و ملی‌پوش آلمانی زنبورها

پایگاه خبری فوتبالی - کهل در مورد برخی از نقل و انتقالات دورتموند صحبت می‌کند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، سباستین کهل، مدیر ورزشی گزارش‌ها مبنی بر مذاکره بروسیا دورتموند با یولیان برانت بازیکن ملی‌پوش برای جدایی زودهنگام را تکذیب کرد و گفت: "نه، این درست نیست. چنین صحبت‌هایی وجود ندارد. یولیان در فصل گذشته یک گام واقعی رو به جلو برداشت و گل‌های بیشتری به ثمر و پاس گل‌های بیشتری داد. او برای این فصل برنامه‌های بزرگی دارد و می‌خواهد به جام جهانی برود."

هفته گذشته ساکای از این گفت‌وگوی ادعایی خبر داد. بنابراین همان‌طور که اسکای گفته بود، به برانت پیشنهاد خروج داده شد. به جز برانت، نیکو شولز (29 ساله)، مانوئل آکانجی (26 ساله) و تورگان هازارد (29) را در مجموعه بازیکنانی که دیگر نقشی در برنامه‌های دورتموند بازی نمی‌کنند، نام برد. البته آکانجی در دورتموند به پایان رسیده است. با این حال، کهل دلیلی برای عجله در فروش برنامه ریزی شده بازیکن ملی‌پوش سوئیس نمی‌بیند. 

"مانوئل دارای ارزش است، او یک مدافع میانی برجسته است. ما آرام هستیم زیرا بازار نقل و انتقالات هنوز برای چند هفته دیگر باز است."

مدیران و مسئولان باشگاه بروسیا دورتموند هنوز پیشنهادی برای مانوئل آکانجی دریافت نکرده‌اند. گفته می‌شود که مدیریت باشگاه اینتر ایتالیا علاقه‌مند به جذب و در اختیار گرفتن این بازیکن است.

9404