پیام ستاره هلندی به بارسلونا

پیام ستاره هلندی به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - فرنکی دی یونگ ستاره تیم ملی هلند و باشگاه بارسلونا می‌گوید که هنگام بازی برای تیم ملی کشورش، در زمین احساس راحت‌تری نسبت به بازی کردن در بلوگرانا دارد. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته لاله‌های نارنجی در چهارچوب مسابقات لیگ ملت‌های اروپا موفق شدند با نتیجه چهار بر یک از سد بلژیک عبور کنند. یکی از نکات جالب توجه این بازی، درخشش فرنکی در یونگ در مرکز زمین برای هلند بود. ستاره سابق آژاکس در فصل گذشته یکی از مهره‌های ضعیف ژاوی هرناندز محسوب می‌شد و خیلی خوب نمی‌توانست عملکردی مناسب ارائه دهد. 

به نقل از مارکا، دی یونگ به NOS گفت: "من در بارسلونا بسیار متفاوت‌تر از هلند بازی می‌کنم. فکر می‌کنم سبک بازی هلند بیشتر به من بخورد. دوست دارم اولین نفری که توپ را از مدافعان می‌گیرد و سپس به مهاجمان می‌دهد، من باشم." 

رسانه‌های اروپایی مدعی هستند که دی یونگ روزهای آخرش را در نیوکمپ سپری می‌کند. منچستریونایتد پس از انتصاب اریک تن هاگ به عنوان سرمربی جدید خود، این هافبک هلندی خلاق را زیر نظر گرفته و دی یونگ نیز در مصاحبه‌های اخیر خود اعلام کرده که از کار کردن دوباره زیر نظر تن هاگ بدش نمی‌آید. این دو قبلاً در آژاکس آمستردام سابقه همکاری با یک دیگر را دارند. 

4416