عکس؛ تونل وحشت مسی و رفقا برای فرنکی دی یونگ!

عکس؛ تونل وحشت مسی و رفقا برای فرنکی دی یونگ!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا امشب در دور برگشت از مرحله‌ی یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری سن ژرمن خواهد رفت. در آخرین جلسه‌ی تمرینی که بازیکنان بارسلونا در پاریس برگزار کردند، به نظر می‌رسید که روحیه‌ی بسیار خوبی داشته و خود را برای این بازی آماده است چرا که بازیکنان بارسلونا، شوخی های جالبی در این جلسه‌ی تمرینی انجام می‌دادند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در بازی رفت مقابل پاری سن ژرمن در ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه‌ی 4 بر 1 شکست خورد و اکنون کار بسیار سختی در پاریس خواهد داشت و باید دید که به چه شکل عمل خواهد کرد اما نکته‌ای که در تمرینات بارسلونا وجود داشت، روحیه‌ی بسیار بالای آن‌ها بود به طوری که در این جلسه‌ی تمرینی، مسی و دیگر بازیکنان بارسلونا به شوخی به صف شدند و یک تونل تشکیل دادند و فرنکی دی یونگ را زیر باد کتک گرفتند!

به نظر می‌رسد که با توجه به اتفاقاتی که در تمرینات افتاده، بازیکنان تصمیم گرفتند این بلا را بر سر فرنکی دی یونگ بیاورند چرا که معمولا بازیکنانی که اتفاق خاصی برای آن‌ها در تمرینات می‌افتد، سایر بازیکنان به شوخی این رفتار را با آن‌ها دارند و اکنون در اردوی بارسلونا هم این اتفاق افتاده است.

1470