خبر ناراحت کننده سرمربی هلند برای بارسلونا

خبر ناراحت کننده سرمربی هلند برای بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان سرمربی تیم ملی هلند درباره وضعیت جسمانی فرنکی دی یونگ ستاره هلندی باشگاه بارسلونا با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، فرنکی دی یونگ از ماه آوریل به خاطر مصدومیت لیگامنت زانو از میادین به دور بود و حتی یورو 2024 و اوایل فصل امسال را از دست داد. در نهایت او در ابتدای این ماه در دو بازی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا مقابل یانگ بویز و آلاوز به عنوان یار تعویضی به میدان رفت. با این حال رونالد کومان تصمیم گرفت تا از دی یونگ در بازی های لیگ ملت های اروپا استفاده نکند.

سرمربی 61 ساله به اسپورت گفت: "من هفته گذشته تماس تلفنی با فرنکی داشتم و با تمام احترامی که برایش قائلم، فکر می کنم او خیلی از شرایط آمادگی به دور است. او فقط دقایق کمی بازی کرده و همین موضوع می توانست برایش خطرناک باشد. هنوز شرایط فرنکی سخت است. او باید ریتمش را پیدا کند و در 100 درصد آمادگی باشد و برای رسیدن به این هدف، باید کمی به او زمان بدهیم."

هلند در این فیفا دی 2 بازی در لیگ ملت های اروپا داشت که در روز جمعه اولین بازی را مقابل مجارستان انجام داد و با تساوی صفر بر صفر متوقف شد و حالا در روز 2 شنبه به مصاف آلمان خواهد رفت.

4416