انتقاد سرمربی هلند از هافبک بارسلونا

انتقاد سرمربی هلند از هافبک بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - فرنکی دی یونگ یکی از مشکل ترین فصل های خود را در بارسلونا سپری می کند چرا که فقط در 11 تا از 18 بازی ممکن فیکس بوده است و احتمال جدا شدنش زیاد است و به نظر می رسد که ژاوی بازیکنانی نظیر بوسکتس، گاوی و پدری را به او ترجیح می دهد هر چند که نقش این بازیکن در تیم ملی کاملا متفاوت است.

به گزارش فوتبالی، دی یونگ رهبر تیم ملی هلند است و بازوبند کاپیتانی را به بازو می بندد و از سویی رهبر ترکیب در میانه زمین است. فرنکی در مقابل سنگال رهبر تیم ملی هلند بود و به ریتم بازی جهت می داد و هر از گاهی  وارد محوطه جریمه می شد. حتی گل نیز که مهمترین موقعیت بازی بود، توسط او ثبت رسید. در حقیقت گل تیم ملی هلند با پاس گل این بازیکن با پای راست به دست آمد. فرنکی در این بازی کنترل بازی را به دست آورد و سعی می کرد که برای یانسن، گاکپو و دومفریس موقعیت سازی کند. فن خال در انتقاد از این هافبک گفت:" بهترین بازی خود را نداشتیم. توپهایی را از دست دادیم که در حالت عادی از دست نمی دهیم. به سبک بازی حریف نیز بستگی دارد. حریف خیلی دفاعی بازی می کرد و پرس می کرد. اگر بیش از حد توپ را کنترل کنی، کار مشکل می شود. در مورد این موضوع پیش از شروع بازی به دی یونگ هشدار داده بودم اما او خودش به توانایی هایش اعتماد دارد."

فرنکی در تیم ملی هلند نقش مهمی دارد و این مسئله مشهود است. او تنها هافبک میانی ترکیب است چرا که برگویس هافبک هجومی است که بر اساس نیازهای تیم کمی عقب تر بازی می کند. در حال حاضر به نظر می رسد که دی یونگ مهمترین بازیکن تیم ملی هلند است.

4125