دلایل عدم پیوستن فرنکی دی یونگ به منچستریونایتد در سال 2022

دلایل عدم پیوستن فرنکی دی یونگ به منچستریونایتد در سال 2022

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر باشگاه بارسلونا دلایل رد کردن پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی  منچستریونایتد برای فرنکی دی یونگ را تشریح کرد.

به گزارش فوتبالی ،خوان لاپورتا رئیس بارسلونا توضیح داد که چرا این باشگاه پیشنهاد 100 میلیون یورویی برای فرنکی دی یونگ‌ از طرف باشگاه منچستریونایتد را رد کرد. هافبک ملی پوش هلندی در تابستان ۲۰۲۲ به شدت با انتقال به انگلیس در ارتباط بود. اریک تن هاگ، سرمربی سابق آژاکس، هدایت شیاطین سرخ را بر عهده گرفته بود و مشتاق بود دوباره با بازیکنی که قبلا در آمستردام با او کار کرده بود، فعالیت کند. منچستر یونایتد چندین پیشنهاد برای دی یونگ ارائه داد، اما همه آنها توسط بازیساز درجه یک هلندی با جواب منفی روبرو شدند. بارسلونا نیز نسبت به این انتقال بی میل بود و مسائل مالی که در نیوکمپ از آن شده بود تنها دلیلی بود که آنها  آماده شنیدن پیشنهادات بودند. دی یونگ در بارسلونا باقی ماند و به یک مهره کلیدی در خط هافبک بارسلونا تبدیل شد.

حالا خوان لاپورتا در مورد اینکه چرا باشگاه خوشحال است که از پیشنهادات منچستریونایتد صرفنظر کرده گفت: " اگر از نظر اقتصادی وظیفه خود را انجام ندهیم، نمی توانیم از نظر ورزشی پیشرفت کنیم. ما این فرصت را داشتیم که فرنکی دی یونگ را به قیمت ۱۰۰ میلیون یورو بفروشیم و واقعا نمی‌خواستیم این کار را انجام دهیم تا توانایی خود را برای رقابت از دست ندهیم."

دی یونگ در حال صبحت درباره قرارداد جدید با بارسلونا است، زیرا ارزش او برای هدف تیم کاملا مشخص است و منچستریونایتد از آن زمان با اضافه کردن بازیکنانی مانند کاسیمیرو، میسون مونت و سوفیان امرابات به گزینه های خود در مسیر متفاوتی حرکت کرده است.

1009