تکذیب شایعه تظاهر فرنکی دی یونگ به بیماری

تکذیب شایعه تظاهر فرنکی دی یونگ به بیماری

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر برنامه های فرنکی دی یونگ به این ادعا که این هافبک مقابل رویال آنتورپ در لیگ قهرمانان اروپا تظاهر به بیماری کرده پاسخ داد.

به گزارش فوتبالی ، این هافبک در سفر تیم کاتالانی به بلژیک برای آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا غایب بود و RAC1 گزارش می دهد که مدیر ورزشی بارسلونا یعنی دکو تلفنی با او صحبت کرده و به بهانه این هافبک مبنی بر بیماری او شک کرده است. مدیر برنامه های دی یونگ، علی دورسون، پیش قدم شد تا این اتفاق را ثابت کند و حرفه ای بودن دی یونگ را نشان دهد.

این مدیر برنامه به De Telegraaf گفت: "کل اخبار منتشر شده جعلی بود. این بزرگترین شایعاتی است که در مدت طولانی در اطراف فرنکی منتشر شده است. این بازیکن فقط بیمار بود. او علائم تب داشت و قادر به سفر و بازی نبود. او یک  بازیکن حرفه ای است و با دکو ارتباط خوبی دارد."

بارسلونا پیش از دیدار خود در مقابل آنتورپ، جایگاه خود را در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان صدرنشین گروه H تضمین کرده بود. تیم اسپانیایی با نتیجه ۳-۲ شکست خورد و اوریول رومئو جایگزین دی یونگ در میانه میدان ضعیف عمل کرد. بارسلونا اکنون دو بازی متوالی را باخته و امیدوار است دی یونگ را در روز شنبه در لالیگا در با مصاف والنسیا در اختیار داشته باشد.

۱۰۰۹