دکو بیماری فرنکی دی‌یونگ را باور نمی‌کند

دکو بیماری فرنکی دی‌یونگ را باور نمی‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - فرنکی دی یونگ به گفته خودش به دلیل بیماری نتوانست که همراه تیم به آنتورپ بیاید و دکو، مدیر ورزشی بارسلونا که تحت فشار زیادی است معتقد است که دی یونگ مریض نبود. 

به گزارش فوتبالی، فرنکی دی یونگ که به دلیل مصدومیت هایی که در این فصل داشت و همچنین تولد فرزندش بازی های زیادی را برای بارسلونا به میدان نرفت، در لیست اول بازیکنان برای دیدار مقابل آنتورپ هم غایب بود، البته غایبان دیگری هم در این لیست حضور داشتند از جمله: لواندوفسکی، آرائوخو و ایلکای گوندوغان، اما بعد از انتشار لیست دوم تنها غایب همچنان دی یونگ بود. ماریوس کارول، روزنامه نگار اسپانیایی درباره این ماجرا اینطور می گوید: "یکی از افراد نزدیک به من گفت وقتی که بازیکنان می خواستند سوار هواپیما شوند، دکو با دی یونگ تماس گرفت و از او پرسید که چرا الان اینجا نیستی؟ و دی یونگ در پاسخ گفت که من مریضم، اما دکو با عصبانیت فریاد زد: یعنی چه که مریضم؟ مگر دکتر تیم تو را معاینه کرده؟ و این مشاجره ادامه داشت ولی دکو باور نمی کند که دی یونگ مریض بوده و این حرف او را بهانه ای برای غیبت در دیدار مقابل آنتورپ می داند."

با توجه به باخت دیشب بارسلونا مقابل رویال آنتورپ و شرایط وخیمی که ژاوی و شاگردانش در عملکرد و نوع بازی در هفته های اخیر از خود نشان دادند و خصوصا با واگذار کردن بازی مقابل ژیرونا با 4 گل، اتفاقات این چنینی به هیچ عنوان برای بارسلونا وجهه خوبی ندارد. با رفتن متئو آلمانی، مدیر فوتبالی بارسلونا به نظر می رسید که دکو ارتباط بین دی یونگ و باشگاه را بهبود ببخشد، اما با مشاجره بین دکو و فرنکی دی یونگ بعید است که اتفاق خوبی بیفتد و به نظر می رسد همه چیز سخت و سخت تر می شود.

1369