آخرین خبرها در مورد انتقال فرنکی دی‌یونگ از بارسلونا به لیگ جزیره

آخرین خبرها در مورد انتقال فرنکی دی‌یونگ از بارسلونا به لیگ جزیره

پایگاه خبری فوتبالی - پرونده انتقال فرنکی دی‌یونگ، هافبک ملی‌پوش و هلندی آبی و اناری‌های شهر بندری بارسلون به جمع شیاطین سرخ شهر منچستر هم‌چنان باز و از جانب سران اولدترافورد در حال پی‌گیری است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی و اسپانیایی، در این مطلب آخرین خبرهای منتشر شده پیرامون وضعیت فرنکی دی‌یونگ در بارسلونا و انتقال این بازیکن هلندی به منچستر یونایتد یا چلسی یا سایر گزینه‌ها را بررسی خواهیم کرد.

مدیریت باشگاه منچستر یونایتد تمام تلاش خود را می‌کند تا فرنکی دی‌یونگ را در طول هفته آینده به خدمت بگیرد. کاملا مشخص است که منچستر یونایتد در این زمینه از چلسی جلو خواهد زد و پیشنهادات بهتری به بارسلونا و دی‌یونگ ارائه می‌کند.

سران شیاطین سرخ هم‌چنان با فرنکی دی‌یونگ در تماس هستند که هرگز به صراحت از پیوستن به منچستر یونایتد خودداری نکرده است.

اخیرا، توماس توخل جذب فرنکی دی‌یونگ را به دلیل عدم پاسخگویی بازیکن به علاقه‌مندی چلسی نسبت به وی کنار گذاشته است.

هم‌چنین خبرنگار دیگری از نشریه اسپانیایی اسپورت کاتالونیا گزارش می‌دهد که احتمال دارد هفته آینده بین اریک تن‌هاگ و شخص فرنکی دی‌یونگ یک جلسه ملاقات حضوری شکل بگیرد و با هم رو در رو به صحبت مشغول شوند.

مدیران و مسئولان باشگاه انگلیسی منچستر یونایتد تمام تلاش خود را برای جذب کردن و به خدمت گرفتن فرنکی دی‌یونگ انجام می‌دهد و آن‌ها صد درصد این هافبک ملی‌پوش هلندی را متقاعد خواهند کرد و از جذب این بازیکن آبی اناری‌های کاتالانی در طول هفته آینده مطمئن هستند.

9404