ستاره هلندی کاتالان‌ها در آستانه پیوستن به منچستريونايتد

ستاره هلندی کاتالان‌ها در آستانه پیوستن به منچستريونايتد

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از منابع خبری نزدیک به مقامات و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا با انتشار گزارشی در زمینه نقل و انتقالاتی کاتالان‌ها اعلام کرد که ستاره هلندی خط میانی شیاطین سرخ رقابت‌های فصل آینده زیر نظر اریک تن‌هاگ در اولدترافورد فعالیت خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از جرارد مورنو، روزنامه‌نگار معتبر و خبرنگار سرشناس نشریات و رسانه‌های اسپانیایی، مدیران و مسئولان باشگاه منچستر یونایتد انگلستان به انعقاد و امضای قرارداد همکاری جدید با فرانکی دی یونگ، هافبک خوش نقش تیم ملی فوتبال هلند و ستاره کنونی خط میانی باشگاه بارسلونای اسپانیا نزدیک شده‌اند.

بر اساس آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف اسپانیایی به ویژه رسانه‌های منطقه کاتالونیا، گفته می‌شود که فرانکی دی‌ یونگ، هافبک ملی‌پوش و هلندی باشگاه بارسلونای اسپانیا به احتمال نود و پنج درصد راهی تئاتر رویاها در استادیوم اولدترافورد شهر منچستر در کشور انگلستان خواهد شد.

با توجه به مشکلات مالی و بحران‌های اقتصادی موجود، مقامات و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا ناچار و مجبور به فروش منابع و بازیکنان تیم فوتبال خود می‌باشند. انتقال این ستاره هلندی مورد نظر اریک تن هاگ، سرمربی کنونی آژاکس آمستردام هلند که از فصل آینده هدایت شیاطین سرخ‌پوش شهر منچستر را بر عهده خواهد گرفت، با مبلغی معادل با رقم در حدود هفتاد الی هشتاد میلیون یورو انجام خواهد پذیرفت.

مقامات و مدیران باشگاه کاتالونیایی بارسلونای اسپانیا بر این باور و اعتقاد می‌باشند که اگر فرانکی دی‌ یونگ، ستاره ملی‌پوش و بیست و یک ساله هلندی این تیم کاتالانی به مدت زمان یک فصل دیگر میان نفرات آبی و اناری پوش شهر بندری بارسلون باقی بماند و عملکرد درخشانی از خود نشان ندهد، در آن صورت است که مدیران و مقامات باشگاه این تیم کاتالانی در خطر از دست دادن پول و درآمدی که هم‌اکنون بابت فروش این بازیکن نصیبشان می‌شود، خواهند بود.

9404