منچستريونايتد آماده پرداخت مبلغی هنگفت برای جذب ستاره هلندی بارسلونا

منچستريونايتد آماده پرداخت مبلغی هنگفت برای جذب ستاره هلندی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل فن درفارت در مصاحبه‌ای ضمن طرفداری از پیوستن فرنکی دی‌یونگ به منچستر يونايتد، از آمادگی شیاطین سرخ برای به خدمت گرفتن این بازیکن هلندی صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه مارکا چاپ مادرید اسپانیا و رسانه Ziggo Sport، پیشنهادات مدیریت باشگاه منچستر یونایتد برای جذب فرنکی دی‌یونگ توسط مقامات باشگاه اسپانیایی بارسلونا مورد بررسی قرار گرفته است. آینده این هافبک در کشور هلند نیز بسیار مورد بحث است. جایی که هفته‌های گذشته این بازیکن در تیم ملی تاثیرگذار بوده است؛ خصوصا نمایش فوق‌العاده او مقابل بلژیک.

شرایط حال و آینده فرنکی دی‌یونگ در روزهای گذشته توسط رافائل فن درفارت، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال هلند که سابقه بازی در لیگ برتر فوتبال انگلستان برای باشگاه تاتنهام و در لالیگای اسپانیا برای باشگاه رئال مادرید را در کنار ستارگانی نظیر کریستیانو رونالدو در فصل ٢٠١٠-۲۰۰۹ در کارنامه خود دارد، مورد بحث قرار گرفته است.

فن درفارت به خبرنگار Ziggo Sport گفت که طرفدار خروج فرنکی دی‌یونگ از تیم اسپانیایی بارسلونا و پیوستن این بازیکن به باشگاه انگلیسی منچستر یونایتد است و در این باره چنین توضیح داد: "او در بارسلونا بین بازیکنانی مانند پدری و گاوی قرار می‌گیرد که می‌توانند همانند او بازی کنند؛ اما در تیم ملی هلند او تنها بازیکن با این کیفیت در خط هافبک تیم است. این انتقالی ایده‌آل خواهد بود. تن‌هاگ مربی‌ای است که دقیقا می‌داند چه کاری می‌خواهد انجام دهد. منچستر یونایتد نیز به چنین بازیکن با کیفیتی نیاز دارد. او بازیکنی با ویژگی‌های مورد نظر منچستر یونایتد است. اگر من جای او بودم و به من گفته می‌شد که همین امروز انتخابت را بکن، مسلما به منچستر یونایتد می‌رفتم."

رافائل فن در فارت اشتباه نمی‌کند. منچستر یونایتد اکنون بازیکنی هم‌چون او، آن هم با مجموعه‌ای از مهارت‌ها و تجربه‌ها در تیمش ندارد. پس از جدایی نمانیا ماتیچ و پل پوگبا، تعداد نفرات خط هافبک شیاطین سرخ کمتر شده است و این مسأله باید اولویت نخست سران منچستر یونایتد باشد.

همان‌طور که می‌دانیم، منچستر یونایتد به‌دنبال داروین نونیز هشتاد میلیون پوندی هم بود؛ اما خرج کردن این میزان پول برای یک مهاجم آن هم در حالی‌ که اوضاع خط هافبک تیم بسیار وخیم‌تر است، منطقی نبود و این بازیکن اروگوئه‌ای نیز سرانجام به تیم رقیب شیاطین سرخ در انگلستان یعنی لیورپول ملحق شد.

حتی اگر منچستر یونایتد مبلغی معادل با رقم شصت و هشت میلیون پوند برای فرنکی دی‌یونگ خرج کند که البته خبرنگار نشریه مارکا معتقد است که باشگاه مشکلی از این بابت ندارد و آماده انجام این پرداخت است، می‌توان گفت که این پول به‌درستی خرج شده است.

همان‌طور که فن درفارت اشاره می‌کند، تن‌هاگ پس از دوران حضورش در آژاکس آمستردام، اکنون می‌داند که چگونه از فرنکی دی‌یونگ بازی بگیرد و این موضوع قطعا دوران موفق‌تری را برای این بازیکن در اولدترافورد نسبت به نیوکمپ رقم خواهد زد.

اکنون منچستر یونایتد فقط به این نیاز دارد که فرنکی دی‌یونگ به درخواست اریک تن‌هاگ پاسخ مثبت بدهد و این معامله انجام شود.

9404