بارسلونا و رد پیشنهاد منچستریونایتد برای هافبکش

بارسلونا و رد پیشنهاد منچستریونایتد برای هافبکش

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا قصد ندارد که در این تابستان فرنکی دی یونگ را به فروش برساند و به همین دلیل پیشنهاد جدید منچستریونایتد را برای این بازیکن رد کرده است.

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته منچستر یونایتد به دنبال جذب فرنکی دی یونگ بود اما در این راه موفق نشد. اکنون در تابستان فعلی هم شیاطین سرخ در تلاش هستند تا این هافبک هلندی را از بارسلونا خریداری کنند.

به نقل از موندو دپورتیوو، منچستر یونایتد یک پیشنهاد 75 میلیون یورویی به بارسلونا برای خرید فرنکی دی یونگ داده است اما خوان لاپورتا این پیشنهاد را رد کرده است چرا که باشگاه بارسلونا قصدی برای فروش هافبک هلندی خود ندارد.

اریک تن هاگ قبلا در آژاکس با فرنکی دی یونگ کار کرده است و اکنون دوست دارد دوباره او را در تیم خود داشته باشد و به همین دلیل از سران منچستر یونایتد خواسته است تا به سراغ جذب او بروند. 

فرنکی دی یونگ در حال حاضر 26 ساله است و همچنان می تواند سال های زیادی برای بارسلونا بازی کند. او در سال 2019 به بارسلونا پیوست و در فصل گذشته نقشی کلیدی در خط هافبک بارسلونا داشت و ژاوی به طور کامل روی این بازیکن برای فصل جدید هم حساب باز کرده است.

1471