حسرت فرنکی دی یونگ پس از قطعی شدن غیبت در یورو ۲۰۲۴

حسرت فرنکی دی یونگ پس از قطعی شدن غیبت در یورو ۲۰۲۴

پایگاه خبری فوتبالی- فرنکی دی یونگ، هافبک بارسلونا به دلیل مصدومیت یورو ۲۰۲۴ هلند را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، خبر غیبت دی یونگ از ترکیب هلند بلافاصله پس از پیروزی ۴-۰ دوشنبه شب مقابل ایسلند در آخرین بازی تدارکاتی قبل از عزیمت به مسابقات یورو ۲۰۲۴ منتشر شد. دی یونگ بیشتر سه ماه گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داده است و فقط ۴۵ دقیقه در ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید در ۲۱ آوریل به دلیل مصدومیت دردسرساز مچ پا که در تساوی ۰-۰ بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو در اوایل ماه مارس رخ داد، بازی کرد. این بازیکن ۲۷ ساله همچنان در لیست رونالد کومان در یورو حضور داشت به این امید که به موقع برای مسابقات آماده شود، اما اوضاع اینطور پیش نرفته است.

دی یونگ در اینستاگرام خود گفت: "از اینکه به مسابقات جام ملت های اروپا نخواهم رسید ناراحت و ناامید هستم. ما در چند هفته گذشته کارهای زیادی را انجام داده ایم، اما متأسفانه مچ پای من به زمان بیشتری برای بهبود نیاز دارد. یک رویا و بزرگترین افتخار برای پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورم در یک تورنمنت مهم و  خواندن سرود ملی و احساس جذاب حمایت کل کشور در قلب من خواهد ماند."

به نظر می رسد تنها کاری که دی یونگ در این مرحله می تواند انجام دهد تمرکز روی ریکاوری به موقع برای فصل آینده لالیگا با بارسلونا است. تمرینات تابستانی تیم کاتالانی در ماه جولای آغاز خواهد شد و تیم هانسی فلیک در پایان این ماه در تور پیش فصل ایالات متحده حرکت خواهد کرد.

۱۰۰۹