رسمی؛ قرارداد سرمربی ایتالیایی میلان تا سال 2023 تمدید شد

رسمی؛ قرارداد سرمربی ایتالیایی میلان تا سال 2023 تمدید شد

پایگاه خبری فوتبالی - بر اساس اعلام رسمی باشگاه آ ث میلان، مدیریت این تیم ایتالیایی قرارداد سرمربی ایتالیایی تیم خود را تا سال 2023 تمدید کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، مطابق با بیانیه و اعلام رسمی باشگاه آ ث میلان، مدیریت این باشگاه ایتالیایی قرارداد استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی روسونری را تا سال 2023 میلادی با این باشگاه تمدید کرد. استفانو پیولی در سال گذشته نیز تیم میلان را تا آستانه‌ی کسب عنوان قهرمانی در رقابت های لیگ سری آ ایتالیا پیش برد ولی در آخرین روزها، رقابت را به تیم همشهری خود اینتر با سرمربیگری آنتونیو کونته واگذار کرد. اما امسال تیم استفانو پیولی به عنوان یکی از اصلی ترین گزینه ها و مدعیان کسب عنوان قهرمانی و به دست آوردن اسکودتو به شمار می آید و دوشادوش شاگردان لوچیانو اسپالتی در تیم ناپولی، از جمله مدعیان اسکودتو در رقابت های فصل جاری سری آ ایتالیا محسوب می شود. البته در روزهای گذشته تیم اینتر با سرمربیگری سیمونه اینزاگی نیز بعد از شکست دادن ناپولی در مسابقه‌ی رو در رو، خودش را به عنوان ضلع سوم مثلث مدعیان کسب قهرمانی در سری آ ایتالیا معرفی کرده است.

میلانی ها در رقابت های فصل جاری امیدواری بسیار زیادی به تفکرات استفانو پیولی دارند تا بعد از سال ها، این سرمربی ایتالیایی بتواند اسکودتو و مقام قهرمانی مسابقات لیگ سری آ ایتالیا را برای علاقمندان و هواداران روسونری به ارمغان بیاورد.

شایان ذکر است که روسونری در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا نیز هنوز شانس صعود خود به مرحله‌ی یک هشتم نهایی را از دست نداده است و مسابقه آخر این تیم در استادیوم سن سیروی شهر میلان برابر تیم پر قدرت لیورپول، برای صعود میلان به مرحله‌ی بعدی رقابت ها تعیین کننده خواهد بود.

9404