درخواست مبهم ستاره الجزایری پیرامون تمدید قراردادش با میلان

درخواست مبهم ستاره الجزایری پیرامون تمدید قراردادش با میلان

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط رسانه‌ها و منابع ورزشی و خبری ایتالیایی، هافبک ملی‌پوش الجزایری روسونری با وجود توافق پیش قرارداد برای تمدید قراردادش درخواست زمان بیشتری کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ایتالیایی کالچو مرکاتو، مدیریت باشگاه آث میلان ایتالیا از مدت‌ها قبل با ایجنت و مدیر برنامه‌های اسماعیل بن ناصر، هافبک تیم ملی فوتبال الجزایر و ستاره خط میانی این باشگاه ایتالیایی برای تمدید قرارداد فی مابین این باشگاه و بازیکن در حال انجام مذاکرات بوده است. این بازیکن اهل قاره آفریقا و کشور الجزایر بعد از انتقال به باشگاه آث میلان از تیم امپولی در سال 2019 میلادی یک قرارداد پنج‌ساله با مقامات و مدیران روسونری منعقد کرد؛ بنابراین قرارداد فعلی این بازیکن ملی‌پوش و الجزایری در ژوئن سال 2024 میلادی به پایان خواهد رسید.

در ماه ژانویه اخیر، طرفین یعنی مقامات باشگاه آث میلان و اسماعیل بن ناصر و نمایندگان این بازیکن بر سر یک پیش قرارداد با دستمزدی به مبلغی معادل با رقم سه میلیون یورویی همراه با مبالغی پاداش تا سال 2026 میلادی به توافق رسیده بودند. با این اوصاف، اسماعیل بن ناصر برای درک پروژه شرکت آمریکایی رد برد کپیتال پارتنرز (به عنوان مالک جدید باشگاه آث میلان) و این‌که باشگاه ایتالیایی برای پیش‌روی چه اندیشه‌هایی دارد، درخواست زمان بیشتری کرده است.

مدیریت باشگاه روسونری می‌خواهد مطمئن شود که ملی‌پوش الجزایری طبق پیش قرارداد توافق انجام شده هنوز هم رضایت به تمدید قراردادش دارد و به همین دلیل، در پایان ماه جاری جلسه‌ای بین طرفین ماجرا یعنی مدیران باشگاه ایتالیایی و نمایندگان بازیکن ملی‌پوش الجزایری برگزار خواهد شد تا به توافق نهایی برای تمدید قرارداد فی مابین و هم‌چنین اصطلاحا به 'دود سفید' برسند.

9404