میلان در آستانه‌ی تمدید فوری یک قرارداد با هدف کسب اولین جام پیولی

میلان در آستانه‌ی تمدید فوری یک قرارداد با هدف کسب اولین جام پیولی

پایگاه خبری فوتبالی - یک رسانه ایتالیایی از جزئیات کامل تمدید قرارداد میلان با سرمربی این تیم با هدف کسب نخستین جام دوران مربیگری او پرده برداشته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه کوریره دلا سرا، بسیاری از رسانه های ورزشی ایتالیایی بر روی این موضوع اتفاق نظر دارند که تمدید قرارداد استفانو پیولی با باشگاه میلان در مرحله‌ی پیشرفته ای قرار دارد.

کوریره دلا سرا یکی از این منابعی است که در گزارش اخیر خود به این موضوع اشاره می کند و بر اساس آن، هیچ کدام از طرفین در رابطه با ادامه این همکاری تردیدی ندارند.

مدیریت میلان از عملکرد استفانو پیولی راضی هستند و می خواهند به این ماجراجویی ادامه بدهند و او را به سمت نخستین جام کسب شده اش در دوران حرفه ای مربیگری اش هدایت کنند.

در طول وقفه بازی های ملی انتظار می رود تا پیشروی هایی در رابطه با تمدید قرارداد فوری صورت بگیرد که بر اساس آن، استفانو پیولی قراردادی دو ساله تا پایان سال 2024 با روسونری امضاء خواهد کرد و احتمالا یک گزینه برای تمدید خودکار سال سوم نیز در این قرارداد گنجانده می شود.

دستمزد این سرمربی ایتالیایی نیز از مبلغ 2.5 میلیون یورو به ازای هر فصل به مبلغ 3.5 الی 4 میلیون یورو افزایش پیدا خواهد کرد.

9404