واکنش پیولی به موضوع تمدید قرارداد ستاره پرتغالی میلان: ربیچ آماده است!

واکنش پیولی به موضوع تمدید قرارداد ستاره پرتغالی میلان: ربیچ آماده است!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی روسونری نسبت به موضوع تمدید قرارداد وینگر ملی‌پوش و پرتغالی تیمش واکنش نشان داده و می‌گوید که نگران تمدید قرارداد لیائو نیست اما ربیچ هم این جاست و بسیار آماده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی باشگاه آث میلان ایتالیا در بخشی از مصاحبه خود با خبرنگار نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت چاپ شهر میلان، در رابطه با آینده رافائل لیائو، وینگر تیم ملی فوتبال پرتغال و ستاره خط حمله باشگاه آث میلان ایتالیا به صحبت پرداخته است.

مطابق با این گزارش، سرمربی موفق روسونری در پاسخ به این سوال که آیا لیائو هنوز بخشی حیاتی از این تیم است یا خیر، این چنین توضیح می‌دهد: "اگر او هم‌چنان در همین سطح باقی بماند، بله. در غیر این صورت آنته ربیچ آماده است. به هر صورت، من نگران مسائل مربوط به تمدید قرارداد رافائل لیائو نیستم. شما می‌توانید ببینید که این بازیکن از بودن با ما خوشحال است."

هم‌چنین استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلانی‌ها که در رقابت‌های فصل گذشته سری آ ایتالیا موفق شد بعد از سال‌ها این تیم قرمز و مشکی پوش شهر میلان را به مقام نخست لیگ ایتالیا و کسب اسکودتو برساند، در ارتباط با رافائل لیائو، وینگر ملی‌پوش و پرتغالی تیمش و نقشی که این بازیکن در روسونری ایفا کرده و خواهد کرد، این‌چنین می‌گوید: "رافائل لیائو پتانسیل تبدیل شدن به یک قهرمان را دارد. این بازیکن با تکنیک است و در حرکات بدون توپ بسیار پیشرفت کرده و حالا باید بتواند فضای مورد نیاز خودش را بهتر تصاحب کرده و در زمین مسابقه به دست آورد."

موضوع تمدید قرارداد رافائل لیائو، ستاره ملی‌پوش و پرتغالی خط حمله روسونری از اوایل پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان سال جاری مطرح بود و گمانه‌زنی‌های بسیار زیادی در ارتباط با این مساله در رسانه‌های مختلف انجام شد؛ اما تا به این لحظه که طرفین در خصوص این موضوع به هیچ گونه توافق دو جانبه‌ای دست نیافته‌اند.

9404