اعلام تمدید قرارداد ستاره الجزایری در دستور کار میلان/ توافق در ژانویه انجام شد

اعلام تمدید قرارداد ستاره الجزایری در دستور کار میلان/ توافق در ژانویه انجام شد

پایگاه خبری فوتبالی - از باشگاه قرمز و مشکی پوش شهر میلان ایتالیا چنین خبر می‌رسد که پروژه تمدید قرارداد ستاره الجزایری خط میانی این تیم در مراحل پایانی خود قرار دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از دانیله لونگو، گزارشگر و خبرنگار سرشناس ایتالیایی از رسانه کالچو مرکاتو، قرارداد فعلی اسماعیل بن ناصر، هافبک تیم ملی فوتبال الجزایر و ستاره خط میانی باشگاه میلان ایتالیا با حقوق و دستمزد سالیانه به مبلغی معادل با رقم یک و نیم میلیون یورو به ازای هر فصل تا ژوئن سال 2024 میلادی معتبر می‌باشد و همچنین یک گزینه بند فسخ قرارداد به مبلغ معادل با رقم پنجاه میلیون یورو نیز در قرارداد این بازیکن گنجانده شده است.

لونگو در گزارش خود این چنین عنوان می‌کند که مدیریت باشگاه میلان در پایان ژانویه اخیر با اسماعیل بن ناصر بر سر امضای قراردادی جدید به توافق نهایی رسیده است و قرارداد جدید این بازیکن الجزایری تا ژوئن سال 2026 میلادی تمدید و بروزرسانی خواهد شد و تنها اعلام رسمی این تمدید قرارداد باقی مانده است.

در حال حاضر، مدیریت باشگاه میلان به دنبال یک زمان مناسب برای اعلام رسمی و منتشر کردن تصویر مرسوم حین امضای قرارداد جدید با بازیکن مربوطه می‌باشد.

با این حال، به نظر می‌رسد که روسونری تا این لحظه فقط بر روی کسب اسکودتو تمرکز کرده است اما این گزارش‌گر معتبر ایتالیایی به وضوح اعلام می‌کند که هواداران روسونری هیچ گونه نگرانی‌ای در رابطه با تمدید قرارداد اسماعیل بن ناصر نداشته باشند؛ چرا که انجام این معامله قبلا نهایی شده است.

9404