علاقه روسونری به ستاره اسپانیایی کهکشانی‌ها/ انتقال به میلان یا تمدید با رئالی‌ها؟

علاقه روسونری به ستاره اسپانیایی کهکشانی‌ها/ انتقال به میلان یا تمدید با رئالی‌ها؟

پایگاه خبری فوتبالی - روسونری مذاکرات اولیه و ابتدایی خود را با رئال مادرید برای جذب مارکو آسنسیو آغاز کرده و این موضوعی است که منابع معتبر ایتالیایی و اسپانیایی، همگی بر روی آن اتفاق نظر دارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی و اسپانیایی، مارکو آسنسیو، هافبک - مهاجم تیم ملی فوتبال اسپانیا و ستاره خط میانی و حمله باشگاه رئال مادرید اسپانیا تا ژوئن سال 2023 میلادی یعنی تا پایان فصل آینده با تیم سفیدپوش و پایتخت‌نشین اسپانیایی قرارداد دارد و تماس‌های اولیه بین میلان ایتالیا و نمایندگان این بازیکن نیز صورت گرفته است. مدیر برنامه‌های این بازیکن اسپانیایی نیز در این هفته در مصاحبه‌ای علاقه دو باشگاه میلان و آرسنال به جذب مارکو آسنسیو را تأييد کرد.

هم اکنون منابع ایتالیایی و اسپانیایی نظیر رسانه‌های کالچو مرکاتو، اسپورت مدیاست و نشریه آ اس چاپ مادرید پایتخت کشور اسپانیا این‌چنین گزارش می‌دهند که میلان می‌تواند که مبلغ دستمزد فعلی معادل با رقم پنج میلیون یورویی این بازیکن را پرداخت کند و به لطف 'حق رشد' آن‌ها می‌توانند پنجاه درصد از دستمزد ناخالص (مالیات پنج میلیون یورویی) این بازیکن را نیز ذخیره کنند.

با این اوصاف ، نشریه توتو اسپورت چاپ تورین ایتالیا نیز بر این باور است که این بازیکن اسپانیایی به دنبال دریافت مبلغ بیشتری به عنوان دستمزد و حقوق است که احتمالاً مبلغی معادل با رقم هفت میلیون یورو به ازای هر فصل می‌باشد و باید دید آیا مدیریت روسونری می‌تواند تا این میزان پیش‌روی کند یا خیر.

مذاکرات بین طرفین در جریان است و پائولو مالدینی می‌تواند از رابطه بسیار فوق‌العاده‌اش با سران رئال مادرید استفاده کند.

همچنین ارزش فروش مارکو آسنسیو مبلغی حدودا معادل با رقم بیست و پنج الی سی میلیون یورو برآورد شده است اما روسونری در تلاش است تا با توجه به نزدیک بودن زمان اتمام قرارداد این بازیکن ملی‌پوش اسپانیایی، مبلغ را کاهش بدهد.

در پایان این گزارش، خبرنگار اسپورت مدیاست نیز این‌چنین اضافه می‌کند که مقامات باشگاه رئال مادرید اسپانیا قرارداد جدیدی به مارکو آسنسیو ارائه کرده‌اند اما این بازیکن قصد ندارد تا پیش از پایان رقابت‌های فصل جاری در رابطه با آینده‌اش تصمیم‌گیری کند.

9404