روسونری در آستانه اعلام رسمی تمدید قرارداد ستاره پرتغالی تا سال 2026

روسونری در آستانه اعلام رسمی تمدید قرارداد ستاره پرتغالی تا سال 2026

پایگاه خبری فوتبالی - مقامات روسونری به زودی خبر تمدید قرارداد ستاره‌ی پرتغالی خط حمله‌ی تیم خود را را به صورت رسمی اعلام خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ژورناله، میلان به تازگی قراردادهای سیمون کیائر و الکسی سلماکر را تمدید کرده است اما همچنان قصد دارد تا تمدیدهای زود هنگام دیگری نیز انجام بدهد؛ هر چند که به نظر نمی رسد این موضوع در رابطه با فرانک کسیه، هافبک ساحل عاجی روسونری هم صدق کند و این بازیکن نیز به سرنوشت جیانلوئیجی دوناروما و هاکان چالهان اوغلو دچار خواهد شد.

خبرنگار نشریه‌ی معتبر ژورناله در یکی از آخرین گزارش های خود چنین عنوان می کند که ماه ژانویه برای روسونری، ماهی پر اتفاق و مملو از رخدادهای مختلف خواهد بود؛ نه فقط به خاطر باز شدن پنجره‌ی نقل و انتقالاتی و بازار زمستانی، بلکه تمدید قراردادها نیز مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

این نشریه همچنین تأکید می کند که پائولو مالدینی و ریکی ماسارا تنها یک گام تا نهایی کردن پروژه‌ی تمدید قرارداد رافائل لیائو، ستاره‌ی پرتغالی خط حمله‌ی روسونری تا ژوئن سال 2026 میلادی فاصله دارند و این مهاجم پرتغالی به ازای هر فصل، دستمزدی خالص و برابر با مبلغ چهار میلیون یورو دریافت خواهد کرد تا ماجراجویی خود با میلانی ها را حداقل به مدت پنج سال دیگر تمديد کند.

9404