واکنش رافائل لیائو به تمدید قرارداد با میلان: باید ببینیم چه می شود

واکنش رافائل لیائو به تمدید قرارداد با میلان: باید ببینیم چه می شود

پایگاه خبری فوتبالی- رافائل لیائو صحبت هایی را پیرامون تمدید قراردادش با میلان و نقش جدیدش در ترکیب این تیم مطرح کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از DAZN، میلان امشب میزبان آتالانتا بوده و پیش از این بازی، ستاره این تیم رافائل لیائو صحبت هایی را انجام داد. وی گفت: در وضعیت خوبی قرار داریم اما قطعا پیروزی های بیشتر اعتماد به فنس بیشتری را به همه می دهد. به بازی خود ایمان داریم و حاضریم که مقابل حریفان سرسخت بایستیم. می دانیم که می توانیم بهتر از این باشیم و امیدواریم که عملکرد مناسبی را ارائه دهیم.

این بازیکن پرتغالی در 6 بازی اخیر موفق به گلزنی نشده اما احساس می کند که نقش جدیدش در سیستم 3-4-3 میلان را دوست دارد و در ادامه موفق خواهد شد. وی افزود: حالا نزدیک تر به گل بازی می کنم؛ در بازی گذشته به تیرک دروازه حریف زدم پس در حال پیشرفت هستم. در حال حاضر نزدیک تر به ژیرو بازی می کنم و امیدوارم که گل ها از راه برسند.

لیائو همینطور در مورد تمدید یا عدم تمدید قراردادش با روسونری افزود: در میلان خوشحالم و در حال صحبت با افراد مربوطه هستم. فعلا به توافق خاصی نرسیده ایم اما باید ببینیم که در پایان فصل چه اتفاقی رخ خواهد داد. در حال حاضر فعلا بازی های پیش رو و بردن آن ها مهم است.

گفتنی است که قرارداد فعلی لیائو تا ژوئن 2024 اعتبار دارد و اگر به زودی تمدید نشود، میلان در ریسک از دست دادن ستاره خود به صورت رایگان قرار می گیرد.

1886