ابراز علاقه ستاره پرتغالی برای ماندن در سن‌سیرو: می‌خواهم وارد موزه میلان شوم

ابراز علاقه ستاره پرتغالی برای ماندن در سن‌سیرو: می‌خواهم وارد موزه میلان شوم

پایگاه خبری فوتبالی - از باشگاه قرمز و مشکی پوش شهر میلان ایتالیا خبر می‌رسد که ستاره جوان پرتغالی قرارداد خود را با این تیم تمدید خواهد کرد اما ممکن است که این پروسه کمی زمان‌بر باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه میلان نیوز ایتالیا، به نظر نمی‌رسد که سؤالی در رابطه با تمام شدن و تکمیل زود هنگام پروژه تمدید قرارداد رافائل لیائو، وینگر تیم ملی فوتبال پرتغال با باشگاه آث میلان ایتالیا باقی مانده باشد اما باید برای امضای این قرارداد جدید، کمی بیشتر صبر کرد؛ چرا که این ستاره جوان روسونری اخیرا در یک دعوای حقوقی با باشگاه اسپورتینگ لیسبون قرار گرفته که این پرونده هنوز بسته نشده و موضوع همچنان ادامه دارد.

رافائل لیائو به زودی قراردادش را با باشگاه میلان تا ژوئن سال 2026 میلادی تمدید خواهد کرد و دستمزد این بازیکن پرتغالی از مبلغ یک و نیم میلیون یورو به مبلغ چهار و نیم میلیون یورو در سال همراه با مبالغی پاداش افزایش می‌یابد؛ مشابه رقم قرارداد جدید تئو هرناندز، مدافع کناری سمت چپ و ملی‌پوش فرانسوی روسونری.

در بخشی از مصاحبه‌ای که قرار است در تاریخ سوم مارچ از رسانه‌ها منتشر شود، رافائل لیائو از تمایل شدیدش برای ماندن در سن سیرو و بازی کردن با پیراهن روسونری می‌گوید: "می‌خواهم در این‌جا تاریخ‌سازی کنم و روزی نامم در موزه مشاهیر میلان قرار بگیرد."

9404