تمدید قرارداد اسطوره میلان وارد فاز نهایی شد/ تعیین بودجه، مدت و دستمزد

تمدید قرارداد اسطوره میلان وارد فاز نهایی شد/ تعیین بودجه، مدت و دستمزد

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف ایتالیایی به ویژه رسانه‌های شهر میلان، تمدید قرارداد پائولو مالدینی به عنوان مدیر ورزشی روسونری وارد فاز پایانی شده و تعیین بودجه، دستمزد و جزئیات مدت قرارداد همگی به انجام رسیده و مشخص شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت چاپ شهر میلان، تنها چند روز به پایان رسمی مدت زمان اعتبار قرارداد پائولو مالدینی به عنوان مدیریت ورزشی میلانی‌ها با مقامات و مدیران این باشگاه باقی مانده است و خبرنگار این روزنامه چاپ شهر میلان به بررسی آخرین وضعیت تمدید قرارداد و ادامه حضور اسطوره روسونری به عنوان مدیر ورزشی این باشگاه ایتالیایی پرداخته است.

طبق این گزارش از بررسی‌های انجام شده، تمدید قرارداد پائولو مالدینی وارد فاز پایانی خود شده است و دیگر هیچ بحثی در رابطه با میزان مبلغ دستمزد و مدت زمان اعتبار قرارداد وجود ندارد که زمان اعتبار این قرارداد به احتمال فراوان سه ساله یا دو ساله با گزینه تمدید برای سال سوم خواهد بود.

تنها دلیلی که پائولو مالدینی به عنوان مدیر ورزشی باشگاه آث میلان ایتالیا هنوز قرارداد پیشنهاد شده مالکیت جدید باشگاه آث میلان ایتالیا را امضا نکرده است، بودجه مربوط به مارکت و بازار نقل و انتقالاتی فصل تابستان جاری می‌باشد. چرا که پائولو مالدینی به عنوان مدیر ورزشی باشگاه روسونری می‌خواهد که به او تضمین داده شود تا جهت ساختن تیمی رقابتی با قابلیت دفاع از عنوان قهرمانی رقابت‌های سری آ ایتالیا و کسب اسکودتو، بودجه لازم در اختیارش گذاشته خواهد شد.

لازم به ذکر است که تاخیر در این تمدید قراردادهای پائولو مالدینی و ریکب ماسارا به عنوان دو نفر از مدیران ارشد باشگاه آث میلان ایتالیا باعث متوقف شدن مارکت و فعالیت‌های مقامات و مسئولان باشگاه آث میلان در بازار نقل و انتقالاتی فصل تابستان جاری نیز شده است که همین موضوع، یکی از دلایل اصلی و مهم در ماجرای از دست دادن معامله خرید اسون بوتمان، مدافع تیم فرانسوی لیل بود که از مدت‌ها قبل با پائولو مالدینی مذاکره کرده و به توافق شخصی نیز دست یافته بود ولی به علت همین تعلل های روسونری، در آخرین لحظات مسیر خود را به سمت لیگ برتر فوتبال انگلستان و باشگاه نیوکاسل یونایتد تغییر داد.

9404