انتقاد شدید پائولو مالدینی از مدیران باشگاه میلان

انتقاد شدید پائولو مالدینی از مدیران باشگاه میلان

پایگاه خبری فوتبالی- پائولو مالدینی اسطوره پیشین باشگاه میلان از مدیران این تیم به شدت انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی روز سه‌شنبه ۶ ژوئن در وب‌سایت باشگاه میلان بیانیه‌ای در خصوص برکناری پائولو مالدینی از باشگاه میلان در پی اختلافات مالدینی و مالک آمریکایی باشگاه منتشر و برکناری مالدینی به صورت رسمی اعلام شد.

پائولو مالدینی اکنون پس از حدود ۴ ماه مصاحبه ای در خصوص برکناری خود از باشگاه میلان انجام داد و در این باره گفت: "مدیران باشگاه میلان به من گفته بودند که بودجه نقل و انتقالاتی در تابستان پیش رو کم خواهد بود. در حالی که در عین ناباوری بعد از برکناری من این بودجه ۲ برابر شد! برخی از سران میلان به هویت باشگاه و افتخارات برزگی که این باشگاه در طول تاریخ کسب کرده هیچ گونه احترامی قائل نیستند . اسکارونی مدیر باشگاه وقتی که قهرمانی سری آ را به دست آوردیم شادی کرد و جشن گرفت اما زمانی که اوضاع خوب پیش نرفت زودتر از همه استادیوم را ترک میکرد."

مالدینی در ادامه گفتگوی خود افزود:" من در ایتالیا در هیچ تیم دیگری فعالیت نخواهم کرد اما شاید به یک تیم بزرگ دیگر در خارج از سری‌آ بروم و دوباره در فوتبال فعالیت داشته باشم. در مورد پیشنهاد از عربستان و باشگاه الاتحاد باید بگویم کسی از آینده خبر ندارد و این پیشنهاد هم میتواند یک گزینه برای آینده کاری من باشد."

سال گذشته و در زمان انتشار خبر در خصوص برکناری مالدینی طرفداران میلان و همچنین بسیاری از بازیکنان ایتالیایی و پیشین میلان از این تصمیم کاردیناله شگفت‌زده و ناراحت شده بودند. مالدینی که تمام دوران بازیگری خود را در باشگاه میلان گذراند به افتخارات فراوانی با پیراهن قرمز و مشکی دست یافت و در نهایت هم با همین پیراهن از فوتبال خداحافظی کرد.

۱۰۰۹