پائولو مالدینی: میلان نمی‌تواند فقط با بازیکنان جوان برنده شود

پائولو مالدینی: میلان نمی‌تواند فقط با بازیکنان جوان برنده شود

خبرگزاری فوتبالی – اسطوره باشگاه میلان درباره وضعیت این باشگاه به صحبت پرداخت.

به گزارش فوتبالی، پائولو مالدینی که حالا به عنوان یکی از اعضای کادر مدیریتی میلان فعالیت می‌کند پس از تساوی مقابل گتوزو به خبرنگاران گفت: عحیب بود که گتوزو را به عنوان یک رقیب ببینم اما برخی اوقات مسیرتان متفاوت از پیش طی می‌شود. کسی نمی‌تواند گذشته جنارو و میلان را انکار کند.

مالدینی در ادامه افزود: می‌خواهیم با بهرتین شرایط ممکن به هفته پایانی لیگ برسیم. به همین دلیل باید از صحبت‌هایی نظیر ادامه  حضور من در باشگاه بپرهیزیم. اگر من جایی در برنامه‌های میلان داشته باشم به میلان نه نمی‌گویم. مطمئن بودم که نتایج خوبی با پیولی خواهیم گرفت و این مسئله تایید شد. ۹۰ درصد تمرینات میلان را مشاهده کرده‌ام و مغرور شده‌ام. ترکیب میلان رو به رشد است. دوران قرنطینه به پیولی اجازه داد تا تمرینات ویژه و پر قدرتی داشته باشیم. چیزی که قبلا نداشته‌ایم. بازیکنان جدیدمان که تعداد زیادی از تیم را تشکیل می‌دهند عالی کار کرده‌اند. مانند ربیچ، زلاتان یا بن ناصر. کسیه از همه من را بیتشر تحت تاثیر قرار داده . مطمئن هستم که پی ریزی آینده میلان انجام شده و به کسانی که تصمیمات آینده میلان را می‌گیرد بستگی دارد. بازیکنان جوانی داریم و نیاز بود کسانی مانند کیائر و زلاتان را به تیم اضافه کنیم تا حوانان رشد کنند. اگر تاسوتی و باره‌سی در کنار من نبودند نمی‌توانستم در آغز فوتبالم رشد کنم زیرا اعتماد به نفس نداشتم.

مالدینی در پایان افزود: چیزی به اسم برنده شدن تنها با بازیکنان حوان وجود ندارد. گذشته مهم است و پوشیدن این پیراهن مسئولیت زیادی می‌آورد و این گذشته برای کسانی که به تازگی پیراهن میلان را می‌پوشند فشار زیادی ایجاد می‌کند.

1101