اولین گل پسر پائولو مالدینی در تیم بزرگسالان میلان

اولین گل پسر پائولو مالدینی در تیم بزرگسالان میلان

خبرگزاری فوتبالی - دنیل مالدینی پسر پائولو و نوه چزاره مالدینی توانست در بازی دوستانه با مونزا اولین گلش در تیم بزرگسالان میلان را به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی، دنیل که با شماره 27 بازی می کرد توانست با یک شوت گل دوم تیمش را به ثمر برساند. در این بازی دوستانه که در سن سیرو برگزار شد، پیولی از زلاتان ابراهیموویچ به عنوان مهاجم فیکس تیمش استفاده کرد.

دنیل که در روز 11 اکتبر 2001 متولد شده، دومین فرزند پائولو است که به باشگاه پدر و بزرگش در سن 9 سالگی ملحق شده است. او اولین بازی خود در تیم بزرگسالان میلان را در روز دوم فوریه در مقابل هلاس ورونا انجام داده بود.

میلان در هفته های پایانی فصل گذشته درخشان بود و در نهایت توانست سهمیه لیگ اروپای 21-2020 را به دست بیاورد. اگر این تیم به فرم خوب فصل گذشته اش ادامه بدهد قطعا یکی از مدعیان جدی رقابت با یوونتوس برای کسب قهرمانی لیگ ایتالیا خواهد بود. روسونری ها با هدایت پیولی تیم منسجمی شده اند که ماندن زلاتان ایبراهیموویچ به عنوان رهبر تیم روحیه شان را بالا برده است. براهیم دیاز هافبک رئال مادرید به صورت قرضی راهی میلان شده و یکی از مهمترین خریدهای تابستانی این تیم بوده است.

4125