پائولو مالدینی و پسرش کرونا را شکست دادند

پائولو مالدینی و پسرش کرونا را شکست دادند

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه میلان با خبر خوشی مواجه شد: پائولو مالدینی اسطوره روسونری ها و پسرش از ابتلا به ویروس کرونا بهبود پیدا کردند.

به گزارش فوتبالی، مالدینی سه هفته پیش خبر ابتلای خود به کرونا را اعلام کرده بود و حالا اسطوره باشگاه میلان کاملا درمان شده است و به ادامه روند کاری خود زیر نظر گازیدیس مدیر اجرایی باشگاه برگشته است. در روزهای آینده قرار است که این دو با هم جلسه ای را برگزار کنند تا در مورد کاهش دستمزدها توافق حاصل شود. میلان در نظر دارد که در صورت شروع دوباره مسابقات، دو ماه از دستمزد بازیکنان کم کند و در صورت لغو بازیها چهار ماه.

مالدینی در ویدیویی اینستاگرامی در مورد ابتلای خود به کرونا توضیح داده بود:" از پیام های شما متشکرم اما حال من و گسرم خوب است. تا یک هفته دیگر می توانیم ویروس کرونا را شکست بدهیم." و در مصاحبه با کوریره دلوا سرا گفته بود:"بدنم را مثل هر ورزشکار دیگری می شناسم. درد شدیدی دارم. در قفسه سینه ام احساس درد می کنم. بدنم با دشمنی می جنگد که آن را نمی شناسد."

بالاخره به نظر می رسد که مالدینی 51 ساله موفق به شکست دادن این دشمن شده است. در حال حاضر هیچ کسی نمی داند که شروع لیگ ایتالیا چه زمانی خواهد بود اما بعید است که زودتر از دو هفته دیگر این اتفاق رخ بدهد.