جلسه مهم پائولو مالدینی و پیولی درباره آینده میلان

جلسه مهم پائولو مالدینی و پیولی درباره آینده میلان

خبرگزاری فوتبالی – مالدینی و پیولی ملاقات مهمی را هفته آینده برگزار می‌کنند و احتمالا پیولی در این ملاقات یک فصل دیگر در سمت خود ابقا خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، پائولو مالدینی، اسطوره باشگاه میلان که هم اکنون به عنوان مدیر فنی این تیم کار می‌کند قرار است به زودی و با تمام بازی‌های این فصل (هفته آینده) ملاقات مهمی با استفانو پیولی، سرمبی فعلی میلان داشته باشد و درباره برنامه فصل آینده میلان با او صحبت کند. هم مالدینی و هم استفانو پیولی ماه‌های بسیار سختی را در باشگاه میلان گذرانده‌اند اما در کنار هم توانستند به خوبی از بحران عبور کنند و میلان را به سهمیه لیگ اروپا برسانند.

نشریه گازتا دلو اسپرت ادعا کرده مالدینی قرار است در این جلسه علاوه بر صحبت درباره آینده، ‌پیولی را که نیم فصل دوم فوق‌العاده‌ای با تیم میلان داشته را در سمت خود ابقا کند. سپس این دو نفر قرار است با بررسی کامل شرایط، برنامه ریزی خود برای میلان در فصل آینده را انجام دهند.

میلان امسال در نیم فصل اول نتیاج خوبی با جیامپائولو نگرفت. به همین دلیل پیولی چانشین او روی نیمکت روسونری شد. از ابتدای نیم فصل دوم و با حضور زلاتان در سن سیرو، میلانی‌ها اوج گرفتند و حالا علاوه بر این که در رده ششم قرار گرفته‌اند و سهمیه لیگ اروپایشان قطعی است شانس حضور در رده پنجم و حضور مستقیم در مرحله گروهی لیگ اروپا را هم دارند.

1101