پائولو مالدینی درباره علت خروج دوناروما از میلان: دلیلش پول بیشتر بود

پائولو مالدینی درباره علت خروج دوناروما از میلان: دلیلش پول بیشتر بود

پایگاه خبری فوتبالی - اسطوره‌ی باشگاه میلان ایتالیا در ارتباط با خروج دروازه بان جوان و ملی پوش ایتالیایی این تیم در تابستان گذشته صحبت های جدیدی را مطرح کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، پائولو مالدینی، اسطوره‌ی باشگاه میلان و مدیر ورزشی کنونی این باشگاه ایتالیایی در ارتباط با دلایل خروج جیانلوئیجی دوناروما، دروازه بان جوان و ملی پوش سابق روسونری که در تابستان گذشته به باشگاه فرانسوی پاریسن ژرمن منتقل شد، می گوید: "دلیلش پول بیشتر بود. گاهی اوقات می دانم که تقریباً سرنوشت ساز به نظر می رسم. جانلوئیجی دوناروما یک فرد بزرگ و پر از احساسات است. من معتقدم در دنیای ایده آل، تنها انگیزه‌ی واقعی یک فوتبالیست باید اشتیاق باشد؛ اما اگر هدف شما به دست آوردن رستگاری اجتماعی و پول برای دادن به خانواده‌تان است که در سال‌ های کودکی کمربند خود را برای شما محکم کرده‌ اند و از شما حمایت نموده اند، این ها نیز انگیزه‌ هایی ایجاد می کنند."

پائولو مالدینی در ادامه‌ی صحبت هایش در این زمینه گفت: "این را باید درک کرد و به آن احترام گذاشت. برای دستیابی به نتایج معین و جایگاه خاصی به عنوان یک بازیکن، انگیزه ها اساسی هستند. ممکن است نیازهای یک بازیکن با نیازهای یک باشگاه ترکیب نشود و مطابقت نداشته باشد. کسانی هستند که می توانند صبر کنند و کسانی هم که عجله دارند. قضاوت در مورد انتخاب های خاص به عهده‌ی من نیست."

9404