رسمی؛ دوناروما میلان را به صورت رایگان ترک خواهد کرد

رسمی؛ دوناروما میلان را به صورت رایگان ترک خواهد کرد

پایگاه خبری فوتبالی - پس از کش و قوس‌های فراوان، پائولو مالدینی مدیر فنی باشگاه میلان رسما اعلام کرد که جیانلوئیجی دوناروما پس از اتمام قراردادش، روسونری را به صورت رایگان ترک خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، دوناروما در سن شانزده سالگی برای اولین بار برای میلان به میدان رفت و از آن موقع خودش را به عنوان یک دروازه‌بان جوان و با استعداد به جهان معرفی کرد و در شش سال گذشته، نگهبان دروازه میلان بود. حالا این دروازه‌بان ملی پوش ایتالیایی، از تاریخ سی ژوئن دیگر بازیکن میلان نیست. 

به نقل از سایت گل، پائولو مالدینی در گفت و گویی با صفحه رسمی آث میلان در توئیچ گفت: " او یک گلر مطمئن، رهبر و بعضی اوقات کاپیتان تیم بود. یک بازیکن حرفه‌ای که حالا باید آماده عوض کردن پیراهنش باشد. تمام کردن دوران فوتبالی در همان باشگاهی که شروع کردید، بسیار سخت است. ما از کسانی که برای میلان زحمت کشیدند تشکر می‌کنیم و جیجی نیز جزو این دسته انسان‌هاست. او بدون این که به این باشگاه بی احترامی کند، برای ما تلاش کرد. حالا راه ما از هم جدا می‌شود و من برای او در ادامه آرزوی موفقیت می‌کنم."

میلان روز گذشته مایک مانیان را از لیل خریداری کرد تا جای دوناروما را در درون دروازه بگیرد. از بارسلونا، چلسی و یوونتوس به عنوان مقصد احتمالی این گلر 22 ساله نام برده می‌شود.

4416