افشای جزئیات قرارداد مالدینی با مالک میلان/ قمار بزرگ اسطوره جواب داد!

افشای جزئیات قرارداد مالدینی با مالک میلان/ قمار بزرگ اسطوره جواب داد!

پایگاه خبری فوتبالی - طبق گزارش منابع خبری ایتالیا، جزئیات کامل تمدید قرارداد پائولو مالدینی و برنامه‌های او با جری کاردیناله در رسانه‌های این کشور افشا و منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت چاپ شهر میلان روزهای اخیر، قفل تمدید قراردادهای پائولو مالدینی و فردریک ماسارا باز شد و این دو مدیر شایسته هم‌چنان تا دو سال دیگر با باشگاه آث میلان ایتالیا همکاری خواهند کرد.

با این اوصاف، این تمدید قرارداد تا آخرین لحظات مهلت قانونی قرارداد پائولو مالدینی به طول انجامید و اصلی‌ترین مشکل در رابطه با درخواست پائولو مالدینی برای تقسیم قدرت بین او و مدیران ارشد باشگاه بود.

در نهایت قمار بزرگ پائولو مالدینی به سرانجام رسید و او موفق شد تا الیوت و جری کاردیناله را تسلیم خواسته‌های خود کند. حالا پائولو مالدینی از استقلال بیشتری برخوردار خواهد بود و در کنار فردریک ماسارا و استفانو پیولی قدرت بیشتری در تصمیم‌گیری‌های ورزشی خواهند داشت. هر چند که تاوان این قمار و تاخیر، از دست رفتن اهدافی بود که پائولو مالدینی از ماه‌ها قبل برای آن‌ها تلاش کرده بود.

هم‌چنین دستمزد پائولو مالدینی به دو میلیون یورو همراه با پاداش‌های مرتبط با موفقیت‌های ورزشی در داخل زمین افزایش یافت.

برای برآورده شدن خواسته‌های پائولو مالدینی، نقش کلیدی را جری کاردیناله ایفا کرد و اکنون باشگاه میلان با تمام سرعت مشغول کار بر روی بازار نقل و انتقالاتی فصل تابستان سال جاری می‌باشد تا زمان از دست رفته به دلیل تاخیر در این تمدید قراردادها جبران شود.

تاخیر در حصول توافق و امضای قرارداد پائولو مالدینی به عنوان مدیر فنی آث میلان ایتالیا با مالک جدید این باشگاه باعث شد که اسون بوتمان، مدافع لیل فرانسه که از مدت‌ها پیش با مالدینی مذاکره و توافق کرده بود، سرانجام از تعلل روسونری خسته ‌شده و با تیم نیوکاسل یونایتد انگلیس قرارداد امضا کند.

9404