افشاگری مدافع سابق بایرن مونیخ: فلیک به من گفت به لیون برو!

افشاگری مدافع سابق بایرن مونیخ: فلیک به من گفت به لیون برو!

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع سابق باواریایی ها در مصاحبه با رسانه آلمانی اعتراف کرد که هنوز هم به تیم ملی آلمان فکر می‌ کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه آلمانی اشپورت آینس، ژروم بواتنگ در آخرین روزهای نقل و انتقالاتی تابستان جاری و در انتقالی آزاد راهی لیون شد. طبق این گزارش، او در مصاحبه با رسانه آلمانی، از گذشته خود در مونیخ صحبت می‌ کند:

"در دو سال گذشته من بار دیگر به ثبات رسیده بودم اما پیش از آن یک سال و نیم بسیار سخت داشتم. مصدومیت های متعدد از ناحیه شانه مرا آزار داد. شرایط آسان نبود اما هانسی فلیک به من شانس خوبی داد. من هم از شانس استفاده کردم و برای بایرن مونیخ تلاش زیادی نشان دادم."

بواتنگ ۳۳ ساله در خصوص پیشنهاد لیون می‌ گوید:

"وقتی لیون به من پیشنهاد داد، با فلیک تماس گرفتم و او به من گفت لیون یک باشگاه خوب و بین المللی است. او به من گفت که اگر در لیون موفق شوم، برای من بسیار خوشحال می‌ شود. فلیک گفت که باید خودم تصمیم بگیرم و در نهایت به قلبم رجوع کنم."

مدافع سابق تیم ملی آلمان در رابطه با بازگشت به مانشافت این چنین عنوان کرد:

"نمی‌ خواهم بگویم که قطعا باید به تیم ملی آلمان بازگردم. در نهایت همه چیز به عملکرد شما بستگی دارد و نمایش شما نشان می‌ دهد که آیا لیاقت تیم ملی را دارید یا خیر. فعلا می‌ خواهم به آمادگی لازم برسم. اگر یک فصل خوب داشته باشم و همه چیز خوب پیش برود، همه چیز ممکن خواهد بود."

9404