واکنش جالب ژروم بواتنگ به احتمال بازگشتش به بایرن‌مونیخ و بوندس‌لیگا

واکنش جالب ژروم بواتنگ به احتمال بازگشتش به بایرن‌مونیخ و بوندس‌لیگا

پایگاه خبری فوتبالی - ژروم بواتنگ سی و سه ساله، مدافع پیشین باواریایی‌ها و مانشافت کمی بیشتر از یک سال پیش از بایرن مونیخ جدا شد و از آن زمان برای باشگاه فرانسوی المپیک لیون در لوشامپیونه بازی می‌کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های فرانسوی، ژروم بواتنگ، مدافع سابق تیم ملی فوتبال آلمان و ستاره پیشین خط دفاعی باشگاه بایرن مونیخ که هم اکنون در خط دفاع باشگاه المپیک لیون فرانسه توپ می‌زند، در مصاحبه‌ای با خبرنگاران رسانه‌ها در کشور فرانسه، از احتمال بازگشت خود به رقابت‌های بوندس‌لیگای یک آلمان صحبت کرده است.

در رقابت‌های نیم‌فصل دوم سال گذشته، ژروم بواتنگ به دلیل آسیب‌دیدگی و مصدومیت، شرایط مساعد کمتری برای بازی کردن در ترکیب تیمش المپیک لیون فرانسه پیدا کرد. اکنون این مدافع سخت‌کوش آلمانی بیش از یک هفته از تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های فصل جدید همراه با لیون در تور آمادگی پیش‌فصل در یک کمپ تمرینی در کشور هلند سپری کرده است.

مدت زمان اعتبار قرارداد این بازیکن و مدافع آلمانی با مقامات باشگاه فرانسوی المپیک لیون در سال 2023 میلادی به پایان خواهد رسید و سوال مهم این است که برنامه بعدی این مدافع سابق تیم ملی فوتبال آلمان چگونه خواهد بود؟

ژروم بواتنگ در واکنش به این سوال که آیا ممکن است که یک روز به بایرن مونیخ و رقابت‌های بوندس‌لیگای یک آلمان بازگردد یا خیر، این چنین پاسخ می‌دهد: "من می‌توانم خیلی چیزها را در فوتبال اروپا تصور کنم. این شامل آلمان نیز می‌شود؛ زیرا یک لیگ عالی شامل تیم‌های بزرگ و هواداران بزرگ است. چرا که نه!؟ بوندس‌لیگا برای من هنوز هم قابل تصور است."

البته ژروم بواتنگ هنوز هم بهترین سال‌های دوران حرفه‌ای فوتبال خود را زمان حضورش در باشگاه آلمانی بایرن مونیخ می‌داند.

9404