توخل و ثبت شروعی مشابه با هانسی فلیک در بایرن مونیخ

توخل و ثبت شروعی مشابه با هانسی فلیک در بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و ششم از رقابت های بوندسلیگای آلمان، بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، توماس توخل اولین بازی خود روی نیمکت بایرن مونیخ را پشت سر گذاشت. باواریایی ها در این بازی موفق شدند با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی برسند و صدر جدول بوندسلیگا را از بروسیا دورتموند پس بگیرند.

شروع توماس توخل در بایرن مونیخ تقریبا مشابه با شروع هانسی فلیک در بایرن مونیخ است. توماس توخل در اولین بازی خود در بایرن مونیخ موفق شد دورتموند را با نتیجه چهار بر دو شکست دهد. هانسی فلیک هم در اولین بازی خود روی نیمکت بایرن مونیخ موفق شده بود با نتیجه 4 بر 0 بروسیا دورتموند را شکست دهد.

فلیک دوران درخشانی در بایرن مونیخ داشت و در پایان فصل 2019/20، سه گانه را برای بایرن مونیخ به دست آورد و این سه گانه در نهایت به شش گانه ختم شد.

فلیک در اواسط فصل 2019/20، پس از اخراج نیکو کواچ سکان هدایت بایرن مونیخ را در دست گرفت و توخل هم اکنون پس از اخراج ناگلزمن سرمربی بایرن مونیخ شده است.

1470