چرا هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ نشد؟

چرا هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ نشد؟

پایگاه خبری فوتبالی- هانسی فلیک سرمربی جدید بارسلونا در حالی راهی بلوگرانا شد که کارشناسان از او به عنوان مربی بایرن مونیخ نام می بردند.

به گزارش فوتبالی، شاید برای بسیاری از اهالی و دوستداران فوتبال یک سوال مهم این باشد که چرا هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ نشد و به جای آن به عنوان جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد. در همین مورد اظهارات فلوریان پلتنبرگ خبرنگار مطرح حوزه فوتبال آلمان له اختلافات داخلی در بایرن مونیخ بر سر انتخاب مربی جدید پرداخته و اشاره کرد  قبل از اینکه کمپانی به گزینه‌ اصلی بایرن مونیخ برای پست مربیگری این باشگاه تبدیل شود، اولی هوینس در آخرین روزها توصیه کرده بود که باشگاه به سراغ هانسی فلیک برود.

با این حال، مکس ابرل به طور شفاف و واضح اعلام کرد که گزینه‌ نهایی او وینست کمپانی است. اما تمام مدیران در باشگاه آلمانی از این ایده چندان راضی نبودند، ولی ابرل اصرار کرد که می توان به کمپانی اعتماد دارد. با این حال، کمپانی در نهایت راهی بایرن مونیخ شد و حالا آینده‌ی مکس ابرل ۱۰۰٪ به موفقیت یا عدم موفقیت کمپانی وابسته است زیرا طولانی شدن روند جستجوی مربی باعث بروز انتقاداتی در داخل باشگاه شده است. مکس ابرل به طور کامل به کمپانی اعتماد دارد و باور دارد که او آینده‌ی درخشانی خواهد داشت.

۱۰۰۹