یک‌سالگی هانسی فلیک در بایرن مونیخ؛ مردی برای سه گانه!

یک‌سالگی هانسی فلیک در بایرن مونیخ؛ مردی برای سه گانه!

خبرگزاری فوتبالی - هانس دیتر فلیک، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ، در این تیم یک ساله شد. او در تاریخ 3 نوامبر 2019 سکان هدایت باواریایی ها را در دست گرفت و این تیم را تبدیل به بهترین تیم اروپا کرد. آن‌ها در فصل گذشته هر سه جام معتبر را در پایان فصل از آن خود کردند که مهم‌ترین آن‌ها لیگ قهرمانان اروپا بود.

به گزارش فوتبالی، عملکرد بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته بسیار چشمگیر بود، آن‌ها در مرحله یک چهارم نهایی توانستند بارسلونا را با نتیجه 8 بر 2 شکست دهند و نتیجه‌ای تاریخی بر جا بگذارند. بایرن مونیخ در فینال مقابل پاریسن ژرمن با یک گل به پیروزی رسید. آمار فلیک در بایرن مونیخ بسیار خیره کننده بوده است. او تاکنون در 47 بازی که سکان هدایت باواریایی‌ها را بر عهده داشته، 43 برد بدست آورده است. او 1 تساوی و فقط 3 باخت در کارنامه خود به عنوان سرمربی بایرن مونیخ دارد.

فلیک در بایرن مونیخ در 5 جام مختلف قهرمان شده و از 38 بازیکن در ترکیب تیمش استفاده کرده است. آمار هجومی و دفاعی بایرن مونیخ هم در زمان فلیک درخشان بوده است، باواریایی‌ها به طور میانگین در هر بازی 3.21 گل زده‌اند و 0.81 گل دریافت کرده‌اند.

1470