چرا توماس توخل حاضر به مذاکره با مدیران بایرن مونیخ نشد؟

چرا توماس توخل حاضر به مذاکره با مدیران بایرن مونیخ نشد؟

پایگاه خبری فوتبالی- گفته می‌شود توماس توخل به‌خاطر مذاکره با منچستریونایتد حاضر نشد به کار در بایرن مونیخ ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، توماس توخل در این فصل نتایج چندان درخشانی با بایرن مونیخ به دست نیاورد. این سرمربی آلمانی که اواسط فصل گذشته جانشین یولیان ناگلزمن شده بود، توانست باواریایی‌ها را به عنوان قهرمانی بوندسلیگا برساند؛ اما در این فصل قافیه را به بایر لورکوزن شگفت‌انگیز ژابی آلونسو واگذار کرد. تیم در حد انتظار ظاهر نشد و بایرن مونیخ پس از 12 سال هیچ جامی به دست نیاورد.

در میانه فصل اعلام شد که توماس توخل در پایان فصل از بایرن مونیخ جدا می‌شود، اما نتایج این مربی در لیگ قهرمانان اروپا و صعود به مرحله نیمه نهایی، باعث شد تا سران باشگاه آلمانی مجاب شوند برای این‌که یک فصل دیگر در بایرن مونیخ بماند، اما توخل دیگر راضی به انجام مذاکره با آن‌ها نشد.

کریستین فالک، خبرنگار رسانه بیلد آلمان در این باره گزارش داده است که این سرمربی به این دلیل حاضر به مذاکره با مدیران بایرن مونیخ نشد چون از این‌که فصل آینده سرمربی منچستریونایتد خواهد بود، اطمینان داشت. با این خبر باید گفت که احتمالا اریک تن هاگ پس از فینال جام حذفی از هدایت شیاطین سرخ برکنار می‌شود.

از مدت‌ها پیش گفته می‎‌شد که توماس توخل علاقه زیادی به بازگشت به لیگ برتر انگلیس دارد. او یکی از گزینه‌های چلسی هم بود، اما در حال حاضر نام او در لیست گزینه‌های شیرهای لندنی دیده نمی‌شود. توخل شانس بالایی برای پذیرش هدایت منچستریونایتد دارد و احتمال می‌رود فصل آینده بر روی نیمکت سرمربی‌گری اولدترافورد بنشیند.

1428