عکس؛ رونمایی از توماس توخل به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ

عکس؛ رونمایی از توماس توخل به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - پس از این که مدیران باشگاه بایرن مونیخ به طور ناگهانی اقدام به برکناری یولیان ناگلزمن کردند، توماس توخل را به عنوان سرمربی جدید خود برگزیدند و به این ترتیب امروز از او در باشگاه بایرن مونیخ رونمایی شد.

به گزارش فوتبالی، اخراج یولیان ناگلزمن در نوع خود عجیب بود اما اکنون بایرن مونیخ به دنبال قهرمانی در جام های مختلف این فصل با توماس توخل است و باید دید که عملکرد او به چه شکل خواهد بود.

توخل در مراسم معارفه خود در باشگاه بایرن مونیخ گفت:"من انتظارش را نداشتم و هیچ تماسی از قبل وجود نداشت. تصور می‌کردم که کارم خارج از آلمان ادامه خواهم دارد. کادر مربیگری من هم آماده نبود. بنابراین از خانواده‌هایشان به خاطر انعطاف پذیری که داشتند، تشکر می‌کنم. آرنو میشلز و سولت لوو که برای بیش از 10 سال است که با من کار می‌کنند، اینجا خواهند بود. امیدوارم که آنتونی بری که در حال حاضر در چلسی است نیز اضافه شود. با موقعیتی که یولیان در تیم ایجاد کرده، ما شانس قهرمانی در هر سه رقابت را داریم و باید از آن استفاده کنیم. البته خطراتی نیز در این بین وجود خواهند داشت اما ما عاشق تحت فشار بودن و استرس هستیم. همه چیز به این مربوط می‌شود که با به اعتماد به نفس پیش برویم و برای هر سه عنوان، رقابت کنیم."

1470