تصمیم بایرن مونیخ درباره آینده توماس توخل، پیش از بازی حساس مقابل آرسنال

تصمیم بایرن مونیخ درباره آینده توماس توخل، پیش از بازی حساس مقابل آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی – بایرن مونیخ قصد برای اخراج توماس توخل پیش از بازی حساس مقابل آرسنال در لیگ قهرمانان ندارد و باخت بد روز شنبه مقابل هایندنهایم نیز این تصمیم را تغییر نداده است.

به گزارش فوتبالی، سرمربی سابق چلسی، هفته گذشته با باخت بدموقع مقابل بروسیا دورتموند، کورس قهرمانی را به ژابی آلونسو و تیمش واگذار کرد. این هفته اما شرایط برای او بدتر نیز شد و تیمش امشب در بازی مقابل تیمی که در 24 سال اخیر برای اولین بار به سطح اول فوتبال آلمان رسیده است، موفق نشد تا برتری دو گله خود را حفظ کند و در نهایت این هایدنهایم بود که با نتیجه 2-3 باواریایی‌ها را به زانو در آورد. 

توخل بیش از یک ماه پیش قصد خود برای جدایی از بایرن مونیخ در پایان فصل را اغلام کرد اما با این وجود، بایرن مونیخ پیش از سفر خود به شمال لندن برای برگزاری بازی دشوار مقابل آرسنال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، تصمیم عجولانه ای در این رابطه نخواهد گرفت.

با توجه به پیروزی 0-3 خارج از خانه آرسنال مقابل برایتون، بایرن مونیخ انتظار یک بازی خارج از خانه بسیار سخت را می‌کشد، این بازی می‌تواند شرایط برای توخل و تیمش حتی تیره تر از پیش کند و امیدهای هواداران این تیم برای کسب یک جام دیگر را نیز از بین ببرد اما باید دید که واکنش تیم آلمانی پس از این باخت شوکه کننده، چه خواهد بود.

2102