سرمربی سابق منچستریونایتد، گزینه جدید بایرن مونیخ برای جانشینی توخل

سرمربی سابق منچستریونایتد، گزینه جدید بایرن مونیخ برای جانشینی توخل

پایگاه خبری فوتبالی - رالف رانگنیک سرمربی سابق منچستریونایتد، جدید ترین گزینه سران بایرن مونیخ برای جانشینی توماس توخل در تابستان است.

به گزارش فوتبالی، در پایان فصل توماس توخل و بایرن مونیخ قطع همکاری خواهند کرد و به همین خاطر از الان، مدیران بایرن به دنبال جذب یک سرمربی با کیفیت هستند. آن ها ژابی آلونسو را به عنوان گزینه ایده آل در نظر داشتند، اما ساعاتی قبل این سرمربی اسپانیایی به صورت رسمی اعلام کرد که در فصل آینده نیز در بایر لورکوزن خواهد ماند و بدین ترتیب، رویای مدیران بایرن نقش بر آب شد.

به نقل از سایت گل، حالا نشریه کیکر ادعا می کند رالف رانگنیک، سرمربی سابق منچستریونایتد، جدید نام در لیست بایرن مونیخ است. البته همچنین روبرتو دی زربی سرمربی ایتالیایی برایتون بین مدیران بایرن طرفداران بسیاری دارد، اما منابع نزدیک به بایرن به کیکر اعلام کرده اند که رانگنیک نیز در لیست تیم حضور دارد. 

دیدار بعدی بایرن مونیخ در بوندس لیگا، روز شنبه در مقابل بروسیا دورتموند خواهد بود. شاگردان توماس توخل در حال حاضر فاصله 10 امتیازی با بایرلورکوزن صدرنشین دارند و بعید به نظر می رسد که بتوانند از عنوان قهرمانی خود در بوندس لیگا دفاع کنند.

رانگنیک در سال نوامبر 2021 به عنوان جانشین اوله گونار سولشر در منچستریونایتد انتخاب شد، اما دوران کوتاه و ناموفقی در الدترافورد داشت.

4416