اتهام تلخ مادر ژروم بواتنگ در مورد فرزندش

اتهام تلخ مادر ژروم بواتنگ در مورد فرزندش

پایگاه خبری فوتبالی- مادر ژروم بواتنگ مدافع سابق تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ اعتراف تلخی را در مورد این بازیکن انجام داده است.

به گزارش فوتبالی، مادر ژروم بواتنگ ستاره سابق خط دفاعی ژرمن ها اعتراف کرده که پسر او سال‌ها است زنان مختلفی را مورد آزار جسمی و روحی قرار داده است. هفته‌نامه‌ خبری اشپیگل آلمان در یک افشاگری جنجالی، ایمیلی را از سوی مادر ژروم بواتنگ منتشر کرده که در آن به اتهام وضوح آزار و اذیت‌ های فرزند او را تأیید کرده است. مارتینا بواتنگ مادر ژروم متنی را در سال ۲۰۲۱ برای یک وکیل در برلین ارسال کرده که محتوای آن اذیت و آزاری است زنان مختلف از سوی فرزند او متحمل شده اند.

چندی پیش و با بر ملا شدن راز پرونده دادگاه ژروم بواتنگ مشخص شد نامزد سابق ژروم بواتنگ به خاطر رفتار وی خودکشی کرده است. ژروم بواتنگ مدتی قبل نامزد سابق خود را با تهدید مجبور به امضای سندی کرده بود که از نظر قانونی این امکان را به بواتنگ داده تا طرفین در مورد رابطه خود سکوت کنند و هیچ چیز رسانه‌ای نشود . گفته می شود بواتنگ در طول رابطه خود با این دختر او را شکنجه و از وی سوء‌ استفاده روحی و جسمی کرده بود. این دختر در نهایت در تاریخ ۹ فوریه یعنی ۲ هفته پس از امضای آن توافقنامه خودکشی کرد و دادگاه بواتنگ چندی است در حال بررسی این پرونده است.

ژروم بواتنگ مدافع سابق تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ چندی پیش به عنوان بازیکن آزاد به سالرنیتانا ایتالیا پیوست. او پس از پایان قراردادش با لیون در ژوئن ۲۰۲۳ به مدت ۶ ماه بدون تیم بود.

۱۰۰۹